Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Chinese idioms : stepping into L2 student’s shoes
ID
Petrovčič, Mateja
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(616,37 KB)
MD5: 660C5C6E570A72FA51FDB0FB578A7FC0
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://revije.ff.uni-lj.si/ala/article/view/10616
Galerija slik
Izvleček
Idiomatic expressions play an important role in communication. They are widely used in both spoken and written discourse and are often one of the indicatorsof native-like proficiency.This paper discussesChinese idioms chengyu in foreign language education, presentssome observations regarding the scope of idioms predictedfor the advanced level of Chinese, and introduces conceptual gaps between L1 and L2 as possible reasons for learners’ mistakenusages. This study argues thatequipping students with skills and knowledge needed forreachingcontextually appropriate useof idioms should be the main goal in the teaching/learning process and provides a set of practical suggestions as to which aspects of teaching idiomsshould be consideredthoroughly.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
Chinese idioms
,
foreign language education
,
teaching and learning strategies
,
text corpora
,
language transfer
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2022
Št. strani:
Str. 37-58
Številčenje:
Vol. 12, no. 1
PID:
20.500.12556/RUL-134817
UDK:
811.581\'373.72:37
ISSN pri članku:
2232-3317
DOI:
10.4312/ala.12.1.37–58
COBISS.SI-ID:
96169987
Datum objave v RUL:
03.02.2022
Število ogledov:
1125
Število prenosov:
52
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Acta linguistica asiatica
Založnik:
Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, Založba Univerze v Ljubljani
ISSN:
2232-3317
COBISS.SI-ID:
255902464
Licence
Licenca:
CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:
Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.
Začetek licenciranja:
30.01.2022
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
kitajski pregovori
,
poučevanje tujih jezikov
,
strategije učenja in poučevanja
,
besedilni korpusi
,
jezikovni prenos
Projekti
Financer:
ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
P6-0243
Naslov:
Azijski jeziki in kulture
Akronim:
AJK
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj