izpis_h1_title_alt

Chinese idioms : stepping into L2 student’s shoes
ID Petrovčič, Mateja (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (616,37 KB)
MD5: 660C5C6E570A72FA51FDB0FB578A7FC0
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://revije.ff.uni-lj.si/ala/article/view/10616 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Idiomatic expressions play an important role in communication. They are widely used in both spoken and written discourse and are often one of the indicatorsof native-like proficiency.This paper discussesChinese idioms chengyu in foreign language education, presentssome observations regarding the scope of idioms predictedfor the advanced level of Chinese, and introduces conceptual gaps between L1 and L2 as possible reasons for learners’ mistakenusages. This study argues thatequipping students with skills and knowledge needed forreachingcontextually appropriate useof idioms should be the main goal in the teaching/learning process and provides a set of practical suggestions as to which aspects of teaching idiomsshould be consideredthoroughly.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Chinese idioms, foreign language education, teaching and learning strategies, text corpora, language transfer
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 37-58
Številčenje:Vol. 12, no. 1
PID:20.500.12556/RUL-134817 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.581\'373.72:37
ISSN pri članku:2232-3317
DOI:10.4312/ala.12.1.37–58 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:96169987 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:03.02.2022
Število ogledov:531
Število prenosov:27
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Acta linguistica asiatica
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, Založba Univerze v Ljubljani
ISSN:2232-3317
COBISS.SI-ID:255902464 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.
Začetek licenciranja:30.01.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:kitajski pregovori, poučevanje tujih jezikov, strategije učenja in poučevanja, besedilni korpusi, jezikovni prenos

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P6-0243
Naslov:Azijski jeziki in kulture
Akronim:AJK

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj