Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Idejna zasnova železniške povezave med Ljubljano in Celjem skozi Tuhinjsko dolino : magistrsko delo
ID
Prevolnik, Jernej
(
Avtor
),
ID
Maher, Tomaž
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Šemrov, Darja
(
Komentor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(13,56 MB)
MD5: 6D59EBFF7517011685205F98243C6258
PDF - Priloga,
prenos
(13,22 MB)
MD5: ACF73A1F9D43467B889538A279C0DF14
PDF - Priloga,
prenos
(12,36 MB)
MD5: C40293C2CFF2695792778F043DD094C8
To gradivo ima še več datotek. Celoten seznam je na voljo
spodaj
.
Galerija slik
Izvleček
V zadnjih desetletjih je konkurenčna povezava glavnih mest vedno bolj pomembna za celostni razvoj in trajnostno mobilnost regij. Ker v Sloveniji primanjkuje konkurenčnih povezav, je v magistrskem delu obravnavana idejna zasnova nove železniške povezave med Ljubljano in Celjem skozi Tuhinjsko dolino. V nalogi so predstavljena izhodišča in razvoj omrežja TEN-T na območju Slovenije in v EU, pomembnost uporabe trajnostne mobilnosti in interoperabilnost železniškega sistema. V nadaljevanju so opisani robni pogoji, tehnične zahteve, kot izhodišča pri projektiranju nove dvotirne elektrificirane železniške povezave Kamnik Graben–Vransko–Breg pri Polzeli, in opisana vsa uporabljena programska orodja ter podloge. Zasnovanih pet različnih variant železniške povezave je ustrezno grafično predstavljenih, opisanih in umeščenih v prostor. Na osnovi izbrane metode vrednotenja variant je izbrana najprimernejša, ki je v nadaljevanju podrobneje predstavljena, in nato tudi optimizirana. Slednja predstavlja 20 minutni prihranek časa v primerjavi z obstoječo progo Ljubljana–Zidani Most–Celje. Končna zasnova izbrane variante predstavlja osnovo za nadaljnje podrobnejše raziskave, pri katerih je nujno potrebno sodelovanje različnih strok, da se zagotovi interdisciplinarni pristop, ki bi omogočal morebitno izvedbo projekta.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
Zasnova dvotirne železniške povezave
,
Kamnik Graben–Vransko–Breg pri Polzeli
,
Tuhinjska dolina
,
Ljubljana–Celje
,
trajnostna mobilnost
,
interoperabilnost
,
TEN-T
,
VIA
,
King.Prostor
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[J. Prevolnik]
Leto izida:
2021
Št. strani:
XVIII, 84 str.
PID:
20.500.12556/RUL-132543
UDK:
625.1(497.4Ljubljana:Celje)(043.3)
COBISS.SI-ID:
85903107
Datum objave v RUL:
28.10.2021
Število ogledov:
1935
Število prenosov:
484
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Conceptual design of the railway connection between Ljubljana and Celje through the Tuhinj valley : master thesis
Izvleček:
In recent decades, the competitive connection of cities has become increasingly important for the integrated development and sustainable mobility of regions. As there is a lack of competitive connections in Slovenia, this master thesis develops and discusses the conceptual design of a new railway connection between Ljubljana and Celje through the Tuhinj Valley. The paper presents the founding and development of the TEN-T network in Slovenia and the EU, the importance of using sustainable mobility and the interoperability of the railway system. Following, the boundary conditions of a new double-track electrified railway route from Kamnik Graben–Vransko–Breg pri Polzeli, as well as the necessary software tools and technical requirements are described. The latter functions as a basis of rule for five possible design variants of the railway line. These are graphically illustrated and, based on the method of evaluating variants, the most suitable case is selected, described and optimized. In total, it provides a 20-minute faster option in comparison to the existing line from Ljubljana–Zidani Most–Celje. The final design invites further research in regard to other professions, to ensure an interdisciplinary approach to the project.
Ključne besede:
Design of a double-track railway connection
,
Kamnik Graben–Vransko–Breg pri Polzeli
,
Tuhinj Valley
,
Ljubljana–Celje
,
sustainable mobility
,
interoperability
,
TEN-T
,
VIA
,
King.Prostor
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Datoteke
Podatki se nalagajo...
Nazaj