Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Uporaba slikanic z zavihki kot spodbuda pri učenju poimenovanja živali v angleškem jeziku v predšolskem obdobju
ID
Stare, Eva
(
Avtor
),
ID
Dagarin Fojkar, Mateja
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/6976/
Galerija slik
Izvleček
V diplomskem delu sem raziskovala, ali slikanice z zavihki motivirajo predšolske otroke za učenje angleškega jezika in ali lahko predšolske otroke naučim poimenovanja določenih živali v angleškem jeziku s pomočjo izbranih slikanic z zavihki. V teoretičnem delu diplomskega dela sem pisala o zgodnjem poučevanju angleškega jezika in o motivaciji otrok za učenje angleškega jezika. Nato sem se osredotočila na slikanice in njihov pomen pri poučevanju angleškega jezika. Navedla sem merilo za izbiro slikanic, ki pripomore k uspešnemu poučevanju angleškega jezika, in opisala različne vrste slikanic. Ob koncu teoretičnega dela sem se osredotočila na slikanice z zavihki. Navedla sem nekaj primerov slikanic z zavihki, ki so primerne za poučevanje angleškega jezika v predšolskem obdobju. V empiričnem delu diplomskega dela sem pisala o načrtovanju in izvajanju dejavnosti na temelju izbranih slikanic z zavihki v angleškem jeziku. Dejavnosti sem izvajala v marcu in aprilu 2021. Načrtovala sem predtest in test po obravnavi slikanic ter šest vmesnih učnih priprav, ki so vključevale slikanico z zavihki. Vsako pripravo sem izvedla v enem dnevu. Na začetku sem vedno najprej prebrala slikanico, nato so sledile raznovrstne dejavnosti, ki so temeljile na poslušanju in poimenovanju živali v angleškem jeziku. Ko sem končala z izvajanjem dejavnosti, sem preverila, ali so se otroci naučili poimenovanja živali v angleškem jeziku. Rezultate sem primerjala z rezultati, ki sem jih dobila pri predtestu pred začetkom izvajanja načrtovanih dejavnosti. Ugotovila sem, da so slikanice z zavihki primerne za poučevanje angleškega jezika na tej stopnji. Prav tako so se vsi otroci naučili poimenovati vse izbrane živali v angleškem jeziku. Slikanice z zavihki so otroke močno motivirale za učenje angleškega jezika in so vseskozi aktivno sodelovali v dejavnostih. Prek raziskovanja in izvajanja načrtovanih dejavnosti v vrtcu sem ugotovila, da otroci zelo uživajo pri učenju angleškega jezika. Ob ustrezni motivaciji in pristopu bodo zelo dejavni in posledično si bodo novo znanje zapomnili učinkoviteje.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
angleški jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/RUL-132147
COBISS.SI-ID:
80266755
Datum objave v RUL:
19.10.2021
Število ogledov:
1092
Število prenosov:
168
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
STARE, Eva, 2021,
Uporaba slikanic z zavihki kot spodbuda pri učenju poimenovanja živali v angleškem jeziku v predšolskem obdobju
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 11 april 2025]. Pridobljeno s: http://pefprints.pef.uni-lj.si/6976/
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Use of the lift-the-flap storybooks as a stimulus in preschoolers' learning to name animals in English
Izvleček:
In the diploma thesis, I was researching whether Lift-the-Flap storybooks motivate preschool children to learn the English language and if I can teach preschool children the names of animals in English with chosen Lift-the-Flap storybooks. In the theoretical part I described early foreign language teaching and children's motivation for learning the English language. I focussed on storybooks and their importance in teaching English. I added the criteria for choosing the right storybook and described different types of storybooks. At the end of the theoretical part, I examined Lift-the-Flap storybooks. I also added a few examples of Lift-the-Flap storybooks that are appropriate for teaching English at preschool level. The empirical part contains planning and implementation of activities based on the chosen Lift-the-Flap storybooks. I performed the activities throughout March and April 2021. I planned a test before discussing the storybooks, a test after discussing the storybooks and six lessons in between. I taught one lesson per day. I always read the storybook first and then did different activities with children that are based on listening and naming the animals in English. At the end, I checked if children learned the chosen animals with the test. I compared the results with the results of the test I used at the beginning. I came to the conclusion that we can teach children English with Lift-the-Flap storybooks and all the children learned all the chosen animals in English. Lift-the-Flap storybooks highly motivated children for learning English. I realized preschool children really enjoy learning English. With the right motivation and approach, children will be very active and consequently learning English will be more efficient.
Ključne besede:
early foreign language teaching
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Izvedba Y ravnotežnega testa pri zdravih otrocih starih med 8 in 12 let
Prevalenca izolirane skrajšave m. gastrocnemius pri pacientih s patologijo kolena in kolka
Merske lastnosti L-testa in testov vstajanja pri pacientih po amputaciji spodnjega uda
Vpliv gibljivosti spodnjih udov na ravnotežje pri starostnikih
Simetrija spodnjih udov pri testih skokov in ocena dinamičnega valgusa kolenskega sklepa pri rokometašicah
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Uporaba kineziotaping trakov pri vstavitvi totalnih protez kolka in kolena
Rehabilitacija oseb po amputaciji spodnjega uda zaradi rakave bolezni
Nazaj