izpis_h1_title_alt

Digital marketing strategies and tools in public education institutions : the case of University of Sarajevo
ID Šahinpašić, Jasmina (Avtor), ID Arslanagić-Kalajdžić, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/sahinpasic4060-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, electronic marketing, public sector, higher education, social networks, optimization, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Šahinpašić]
Leto izida:2020
Št. strani:IV, 64, 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-130671 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:48712963 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.09.2021
Število ogledov:983
Število prenosov:76
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Digitalne trženjske strategije in orodja v javnih izobraževalnih inštitucijah : primer Univerze v Sarajevu
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, javni sektor, visoko šolstvo, družbena omrežja, optimizacija, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj