Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Digitalizacija in COVID-19 : večja uporaba sistema za upravljanje učenja na primeru Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani
ID
Turk, Tomaž
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(431,99 KB)
MD5: BE1986FB661FDBA419881B247BA63476
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://ojs.ebrjournal.net/ojs/index.php/ebr/article/view/817
Galerija slik
Izvleček
Na osnovi podatkov o dostopih do sistema Canvas smo analizirali njegovo dnevno uporabo, kjer nas je zanimalo povečanje uporabe zaradi ukrepov proti covidu-19. Uporaba sistema tako pri študentih kot pri učiteljih se je v preteklih dveh študijskih letih povečevala zaradi uspešnega privzemanja, zato smo skušali razmejiti vpliv uspešnega privzemanja od vpliva ukrepov proti covidu-19. Uporaba modelov ARIMAX pokaže, da je razmejitev med obema vplivoma jasna za dnevno število vzpostavljenih sej ter za število študentov, ki so bili v dnevu aktivni. Število predmetov, do katerih so dostopali učitelji na dan, je v obdobju covida-19 precej naraslo, pri študentih pa se to povečuje z uspešnim privzemanjem, zato pandemija na to ni značilno vplivala. Podobno se pri študentih iz leta v leto povečuje število dostopov do kvizov in nalog, učitelji pa so v obdobju covida-19 na kvizih in nalogah delali bistveno intenzivneje. Pri študentih se je dolžina sej med ukrepi proti covidu-19 občutno podaljšala, pri pedagoških delavcih pa tega podaljšanja ni bilo opaziti.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
univerze
,
izobraževanje
,
digitalizacija
,
sistem za upravljanje učenja
,
privzemanje informacijske tehnologije
,
analiza časovnih serij
,
ARIMA
,
covid-19
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2020
Št. strani:
Str. 183-193, 215
Številčenje:
Vol. 22, pos. št.
PID:
20.500.12556/RUL-128184
UDK:
378.4
ISSN pri članku:
1580-0466
COBISS.SI-ID:
67768579
Datum objave v RUL:
05.07.2021
Število ogledov:
1948
Število prenosov:
215
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Economic and business review
Skrajšan naslov:
Econ. bus. rev
Založnik:
Ekonomska fakulteta
ISSN:
1580-0466
COBISS.SI-ID:
103864832
Licence
Licenca:
CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.sl
Opis:
Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo in zahteva, da uporabnik predelana dela objavi z enako licenco.
Začetek licenciranja:
01.01.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Digitalization and COVID-19
Ključne besede:
universities
,
izobraževanje
,
digitalization
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj