izpis_h1_title_alt

Mnenja vzgojiteljev o razvijanju sporazumevalne zmožnosti v vrtcu
ID Baloh, Barbara (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,26 MB)
MD5: 2240B8A45C113B047C99FF1A69D0E4B3
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-39/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V prispevku predstavljamo raziskavo, katere namen je ugotoviti, kako vzgojiteljice in vzgojitelji načrtujejo dejavnosti na področju jezika v vrtcu in s tem razvijajo sporazumevalno zmožnost predšolskih otrok. Zanimalo nas je, koliko pri načrtovanju jezikovnih dejavnosti uporabljajo sodobna didaktična izhodišča in podporne strategije, ki še posebej poudarjajo participacijo in aktivnost otrok. Ugotavljamo namreč, da je pomembno, da vzgojitelj uzavesti svojo vlogo v procesu načrtovanja jezika za otroka, saj z izvajanjem ustrezno načrtovanih jezikovnih dejavnosti in s svojim kulturnim kapitalom (Bourdieu: 1986) neposredno vpliva na razvoj otrokove sporazumevalne zmožnosti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:jezik v vrtcu, sodobna didaktična izhodišča, didaktično specifične kompetence vzgojiteljev, vzgojitelj kot reflektivni praktik
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2020
Št. strani:Str. 185-193
PID:20.500.12556/RUL-126756 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:81:373.2
DOI:10.4312/Obdobja.39.185-193 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:38065411 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.05.2021
Število ogledov:1288
Število prenosov:220
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Slovenščina - diskurzi, zvrsti in jeziki med identiteto in funkcijo
Uredniki:Jerica Vogel
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2020
ISBN:978-961-06-0388-7
COBISS.SI-ID:33858563 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:39
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
This paper presents research aimed at determining how pre-school teachers analyse their language activities planning in kindergarten with regard to the development of the communicative ability of preschool children. The aim was to find out to what extent teachers are applying modern didactic principles and support strategies when planning language activities, especially with regard to the participation and activity of children. It emerged that it is important for the pre-school teachers to be aware of their role in the process of language planning as they directly influence the development of the child's communication skills by using both properly planned language activities and their own cultural capital (Bourdieu: 1986).

Ključne besede:language in kindergarten, modern didactic principles, didactically specific competencies of pre-school teachers, pre-school teacher as a reflective practitioner

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj