Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Mnenja vzgojiteljev o razvijanju sporazumevalne zmožnosti v vrtcu
ID
Baloh, Barbara
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,26 MB)
MD5: 2240B8A45C113B047C99FF1A69D0E4B3
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-39/
Galerija slik
Izvleček
V prispevku predstavljamo raziskavo, katere namen je ugotoviti, kako vzgojiteljice in vzgojitelji načrtujejo dejavnosti na področju jezika v vrtcu in s tem razvijajo sporazumevalno zmožnost predšolskih otrok. Zanimalo nas je, koliko pri načrtovanju jezikovnih dejavnosti uporabljajo sodobna didaktična izhodišča in podporne strategije, ki še posebej poudarjajo participacijo in aktivnost otrok. Ugotavljamo namreč, da je pomembno, da vzgojitelj uzavesti svojo vlogo v procesu načrtovanja jezika za otroka, saj z izvajanjem ustrezno načrtovanih jezikovnih dejavnosti in s svojim kulturnim kapitalom (Bourdieu: 1986) neposredno vpliva na razvoj otrokove sporazumevalne zmožnosti.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
jezik v vrtcu
,
sodobna didaktična izhodišča
,
didaktično specifične kompetence vzgojiteljev
,
vzgojitelj kot reflektivni praktik
Tipologija:
1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:
2020
Št. strani:
Str. 185-193
PID:
20.500.12556/RUL-126756
UDK:
81:373.2
DOI:
10.4312/Obdobja.39.185-193
COBISS.SI-ID:
38065411
Datum objave v RUL:
05.05.2021
Število ogledov:
1288
Število prenosov:
220
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del monografije
Naslov:
Slovenščina - diskurzi, zvrsti in jeziki med identiteto in funkcijo
Uredniki:
Jerica Vogel
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:
2020
ISBN:
978-961-06-0388-7
COBISS.SI-ID:
33858563
Naslov zbirke:
Obdobja
Številčenje v zbirki:
39
ISSN zbirke:
1408-211X
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Izvleček:
This paper presents research aimed at determining how pre-school teachers analyse their language activities planning in kindergarten with regard to the development of the communicative ability of preschool children. The aim was to find out to what extent teachers are applying modern didactic principles and support strategies when planning language activities, especially with regard to the participation and activity of children. It emerged that it is important for the pre-school teachers to be aware of their role in the process of language planning as they directly influence the development of the child's communication skills by using both properly planned language activities and their own cultural capital (Bourdieu: 1986).
Ključne besede:
language in kindergarten
,
modern didactic principles
,
didactically specific competencies of pre-school teachers
,
pre-school teacher as a reflective practitioner
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj