izpis_h1_title_alt

A comparative study of management of mistakes in cross-cultural marketing : master's thesis
ID Ahmetović, Klemen (Avtor), ID Pavasović Trošt, Tamara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/ahmetovic3980-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, marketing strategy, cross-cultural activities, consumer, culture, errors, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Ahmetović]
Leto izida:2020
Št. strani:IV, 72, 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-122669 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:39319299 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:961
Število prenosov:87
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Primerjalna študija obvladovanja napak v medkulturnem trženju
Ključne besede:trženje, strategija trženja, medkulturno delovanje, potrošnik, kultura, napake, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj