izpis_h1_title_alt

Vloga oblikovanja in njegova učinkovita umestitev v procese razvoja izdelkov Steklarne Hrastnik
ID Železnik, Hana (Avtor), ID Klinar, Miha (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Pritržnik, Lidija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Šušteršič Dimic, Mateja (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (6,79 MB)
MD5: CBFC5CD77F9284A6495F0F6FE45AF5D3
.pdfPDF - Priloga, prenos (2,04 MB)
MD5: D70E7238A9684A66C0733F5574469918

Izvleček
Steklarna Hrastnik je podjetje, ki se nahaja na drugi stopnici upravljanja oblikovanja, kar pomeni, da je oblikovanje vključeno na projektnem nivoju. Podjetja na tej stopnji oblikovanje uporabljajo za končno izboljšavo izdelkov ter predvsem kot trženjsko sredstvo, ki obstoječi ponudbi doda vrednost. Oblikovanje ni sistemsko vključeno, je le zgolj operativna funkcija. Rezultat magistrskega dela so štirje scenariji, ki bi Steklarni Hrastnik omogočili strateške spremembe. Vsi so povsem možni in legitimni, kljub temu pa bo v tem delu podrobno opisan scenarij, v katerem si podjetje prizadeva investirati v rast ter v procese strateško vključiti oblikovanje. V podjetju se veliko priložnosti za izboljšave kaže na področju notranjih procesov in storitev za zunanje B2B naročnike. Pomen vključitve oblikovanja v strateške procese bi se kazal predvsem v jasno opredeljeni in nadgrajeni blagovni znamki Hrastnik 1860, višji dodani vrednosti, več realiziranih oblikovalskih rešitvah ter mnogih drugih prednostih, ki bodo opisane skozi delo. Namen dela je spodbuditi vodstvo podjetja k razmisleku o načinih, ki bi podjetju lahko prinesli pozitivne spremembe.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Industrijsko oblikovanje, Storitve, Razvoj, Procesi, Blagovna znamka, Steklarna Hrastnik, Vpeljava oblikovanja, Magistrska naloga
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-122108 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.11.2020
Število ogledov:1803
Število prenosov:324
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of design and its effective placement in the processes of product development of Steklarna Hrastnik
Izvleček:
Steklarna Hrastnik is a company, positioned on the second stair of design management, which means that design is included on a project level. Companies at this sage use design for a final improvement of products and mostly as a marketing resource that adds value to the existing offer. It is an operative functon and is not systematically included. The result of the master’s thesis are four scenarios that would enable Steklarna Hrastnik to make strategic changes. All of them are completely possible and legitimate, however, this thesis will describe in detail the scenario in which the company strives to invest in growth and strategically include design in the processes. The company has many opportunities for improvement in the field of internal processes and services for external B2B customers. The importance of including design in strategic processes would be reflected mostly in the clearly defined and upgraded Hrastnik 1860 brand, higher added value, more realized design solutions and many other advantages that will be described throughout the thesis. The purpose of the thesis is to encourage the company’s management to think about ways that could bring positive changes to the company.

Ključne besede:Industrial design, Services, Development, Processes, Brand, Steklarna Hrastnik, Implementation of design, MA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj