Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Analiza časa izdelave oglasov
ID
TORKAR, MIHA
(
Avtor
),
ID
Kononenko, Igor
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Vodopivec, Tom
(
Komentor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(3,56 MB)
MD5: 9A492D1DB6D4B5CC804337074EC25E17
Galerija slik
Izvleček
Spletno oglaševanje predstavlja čedalje večji delež celotnega oglaševanja, s tem pa se razvijajo tudi različne platforme za izdelavo spletnih oglaševalskih kampanj. Naš cilj je bil ugotoviti, kateri atributi najbolj vplivajo na potreben čas za izdelave kampanje na podlagi podatkov, ki nam jih je priskrbelo podjetje Celtra d.o.o. Atribute ocenjujemo z RReliefF-om in Boruto, nato zgradimo več regresijskih napovednih modelov in najuspešnejšega med njimi razložimo z uporabo metode SHAP. Ugotovimo, da na čas izdelave najbolj vpliva število komponent oglasov v kampanji, število uporabnikov in to, koliko dela na kampanji opravijo grafični oblikovalci.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
naključni gozdovi
,
regularizacija Tihonova
,
metoda podpornih vektorjev
,
odločitveno drevo
,
RReliefF
,
Boruta
,
vrednosti Shapley
,
Shapleyeve aditivne razlage
,
pomembnost atributov
,
oglaševanje
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
FMF - Fakulteta za matematiko in fiziko
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/RUL-119126
COBISS.SI-ID:
27705091
Datum objave v RUL:
03.09.2020
Število ogledov:
1286
Število prenosov:
212
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
TORKAR, MIHA, 2020,
Analiza časa izdelave oglasov
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 21 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=119126
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Analysis of advert production time
Izvleček:
Online advertising amounts to an increasingly big share of all advertising. Along with that, more and more different platforms for the production of online advertising campaigns are being developed. Our goal is to find out, which attributes most affect the necessary production time of online advertising campaigns. We use the data about campaigns production provided by Celtra d.o.o. We evaluate attributes with the use of RReliefF and Boruta, then we build several different machine learning models for campaign production time prediction. With the use of Shapley additive explanations, we explain the most successful of our models. We find out that the number of components used, the number of users, and the percentage of production time done by graphic designers have the greatest impact on the production time.
Ključne besede:
random forests
,
ridge regression
,
support vector machine
,
decision tree
,
RReliefF
,
Boruta
,
Shapley values
,
Shapley additive explanations
,
feature importance
,
advertising
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Napovedovanje stopnje interakcij z oglasi
WebAssembly
Polinomsko razpoznavanje praštevil
Največji pretok po omrežju
Problem 1-Steinerjevega drevesa
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Ni podobnih del
Nazaj