Podrobno

Sprejemljivost mesne emulzije z manj soli in natrija : diplomsko delo, univerzitetni študij
ID Primožič, Mojca (Avtor), ID Žlender, Božidar (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Polak, Tomaž (Komentor), ID Pogačnik da Silva, Lea (Recenzent)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (503,08 KB)
MD5: C79202A212829EC9486095E228760963

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:emulzije, mesne emulzije, vsebnost soli, nitritna sol, morska sol, kosmičena sol, solni cvet, fizikalno-kemijske lastnosti, tekstura, senzorične lastnosti
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Primožič]
Leto izida:2012
Št. strani:XI, 57 f.
PID:20.500.12556/RUL-118987 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:637.52.035:664.4
COBISS.SI-ID:4114808 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.09.2020
Število ogledov:1390
Število prenosov:136
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PRIMOŽIČ, Mojca, 2012, Sprejemljivost mesne emulzije z manj soli in natrija : diplomsko delo, univerzitetni študij [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Primožič. [Dostopano 4 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=118987
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Acceptance of meat emulsion with less salt and sodium : graduation thesis, university studies
Ključne besede:emulsions, meat emulsions, content of salt, nitrite salt, sea salt, flake salt, salt flower, physicochemical properties, texture, sensory properties

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Čustvena kompetentnost dvojno izjemnih učencev s specifičnimi učnimi težavami
  2. Šolska anksioznost učencev s specifičnimi učnimi težavami pri predmetu šport
  3. Sodelovanje specialnih in rehabilitacijskih pedagogov z učitelji naravoslovno-tehniških predmetov pri delu z učenci s specifičnimi učnimi težavami
  4. Bralne učne strategije pri učencih s specifičnimi učnimi težavami in brez specifičnih učnih težav v 7. razredu osnovne šole
  5. Učiteljevo delo z učenci s specifičnimi učnimi težavami pri pouku
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Učenci s specifičnimi učnimi težavami pri pouku matematike
  2. Zadovoljstvo in stres pri starših otrok s specifičnimi učnimi težavami
  3. Formativno spremljanje otroka s primanjkljaji na posameznih področja [!] učenja
  4. Sodelovanje staršev in učitelja pri otrocih s specifičnimi učnimi težavami pri pouku književnosti
  5. Strategije poučevanja učencev z učnimi težavami pri pouku angleščine

Nazaj