izpis_h1_title_alt

Razvoj tretjeosebne kamere v igralnem pogonu Unity
ID STOPAR, LUKA (Avtor), ID Jaklič, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (6,92 MB)
MD5: 049CBB8AED95465E87E47BC547019E5D

Izvleček
V diplomskem delu opisujemo razvoj sistema kamer za igro, ki je trenutno v razvoju. Delo obsega modularen sistem, ki mu lahko prosto dodajamo in odstranjujemo stanja ter 2 obliki kamere, primerni za igro tretjeosebne perspektive. Pri tem se spoznamo s pogonom Unity in različnimi oblikami kamer. Po pregledu prednosti in slabosti različnih oblik kamer definiramo potrebne oblike kamer za našo igro. Nato primerjamo igre s tretjeosebno kamero in po odločenem pristopu razvijemo prenosljiv sistem kamer. Za sistem razvijemo zahtevane oblike kamer in jih razširimo z obnašanjem ob ovirah in ob vnosih. Na koncu si še pogledamo možne nadgradnje kamere in preučimo njihove prednosti ter slabosti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:kamera, računalniške igre, Unity
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-116999 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:21404931 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.06.2020
Število ogledov:1140
Število prenosov:172
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Developement of a third person camera in Unity game engine
Izvleček:
The thesis describes the development of a camera system for a game currently in development. The system is modular as camera states can be freely added or removed. We also developed 2 required camera states for a third person game. We aquainted ourselves with the Unity engine and dierent camera styles. After an analysis of the advantages and disadvantages of dierent styles, we dened the needs for our game. Then we compared dierent games that implement our chosen style. The next step was to develop the camera system and the base of our chosen camera style. Following that we added collision avoidance and player input based behaviour to them. In the end we analysed possible upgrades for the camera system and discussed their advantages and disadvantages.

Ključne besede:camera, computer game, Unity

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj