Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Računalniški igralec za igro s kartami Hearthstone
ID
ŽAGAR, ŽAN
(
Avtor
),
ID
Sadikov, Aleksander
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(752,26 KB)
MD5: B64041003263C9D4119EA94FDD65502D
Galerija slik
Izvleček
V sklopu diplomskega dela je bil izdelan program za igranje digitalne igre s kartami med računalniškim nasprotnikom in uporabnikom. Program uporablja MCTS za izbiranje možnih potez v igri. Izdelan je v programskem jeziku python in uporablja Fireplace simulator za ogrodje igre, s popolnoma implementiranimi pravili in omejitvami igre. Programu je bil dodan uporabniški vmesnik za igranje igre proti MCTS prek ukazne vrstice. Preverjali smo delovanje in uspeh programa v različnih verzijah pri igranju proti računalniku in igranju proti človeškemu nasprotniku.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
Monte Carlo Tree Search
,
teorija iger
,
hearthstone
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/RUL-115351
COBISS.SI-ID:
12854019
Datum objave v RUL:
23.04.2020
Število ogledov:
1497
Število prenosov:
192
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŽAGAR, ŽAN, 2020,
Računalniški igralec za igro s kartami Hearthstone
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 7 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=115351
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Computer player for Hearthstone card game
Izvleček:
As part of the thesis, a program for playing a digital card game between a computer opponent and a user was created. The AI uses MCTS to select moves in the game. It is written in python and uses the Fireplace simulator for the game object framework, with fully implemented game rules and restrictions. A user interface was added for players to play versus the AI via the command line. We tested the performance and success of the program in various versions when playing against a computer and playing against a human opponent.
Ključne besede:
Monte Carlo Tree Search
,
game theory
,
hearthstone
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Iščem podobna dela...
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj