Podrobno

Trženje dogodkov kot del tržnokomunikacijskega spleta : diplomsko delo
ID Kovačič, Špela (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kovacic2727.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, dogodek, raziskave, analiza, tržna analiza, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Kovačič]
Leto izida:2007
Št. strani:45 str., 39 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-11424 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17106662 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1691
Število prenosov:245
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KOVAČIČ, Špela, 2007, Trženje dogodkov kot del tržnokomunikacijskega spleta : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : Š. Kovačič. [Dostopano 7 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kovacic2727.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, business communication, event, research, analysis, market analysis, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Uvedba blagovne znamke Laško Special na trg
  2. Strategija trženjskega komuniciranja blagovne znamke Enemon
  3. Načrt trženja specializirane frizerske storitve
  4. Nasilje nad ženskami v intimnopartnerskem razmerju in izhodišča za prihodnje socialnomarketinške kampanje v Sloveniji
  5. Strategija trženja prve slovenske nogometne lige
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Odnos obiskovalcev športnih trgovin do zdravega življenjskega sloga
  2. Analiza zdravega življenjskega sloga mladih v Velenju
  3. Vloga managementa znanja pri vzpodbujanju zdravega življenjskega sloga zaposlenih v organizaciji
  4. Analiza vadbenega programa za namen spodbujanja zdravega življenjskega sloga v vrtcu Pobrežje
  5. Odnos zaposlenih v zdravstvu do zdravega življenjskega sloga

Nazaj