izpis_h1_title_alt

Trženje dogodkov kot del tržnokomunikacijskega spleta : diplomsko delo
ID Kovačič, Špela (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kovacic2727.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, dogodek, raziskave, analiza, tržna analiza, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Kovačič]
Leto izida:2007
Št. strani:45 str., 39 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-11424 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17106662 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1245
Število prenosov:217
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, business communication, event, research, analysis, market analysis, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj