izpis_h1_title_alt

Motivi milenijcev za nakup blagovnih znamk višjega cenovnega razreda : magistrsko delo
ID Naglič, Kaja (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/naglic3537-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, nakup, odločanje, cena, luksus, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Naglič]
Leto izida:2019
Št. strani:II, 56, 14 str.
PID:20.500.12556/RUL-113922 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:25317350 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2020
Število ogledov:1364
Število prenosov:115
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Millennials' motives for purchasing high-end brands
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, consumer psychology, purchasing, decision making, price, luxury, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj