izpis_h1_title_alt

Vpliv nostalgije v oglaševanju na porabnikovo odločanje : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Žnidaršič, Maša (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/znidarsic949.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglaševanje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Žnidaršič]
Leto izida:2019
Št. strani:III, 27, 19 str.
PID:20.500.12556/RUL-107293 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:24990438 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.04.2019
Število ogledov:876
Število prenosov:121
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of nostalgia in advertising in consumer decision making
Ključne besede:marketing, advertising, consumer behaviour, purchasing, decision making, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj