Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Vorkommen und Funktionen der Phraseme in der deutschsprachigen Werbung
ID
Mažgon, Luka
(
Avtor
),
ID
Valenčič Arh, Urška
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(9,62 MB)
MD5: 605F91D561D454092FD301A94417A461
Galerija slik
Izvleček
Magistrska naloga obravnava rabo in funkcijo frazemov v nemških reklamnih besedilih. Namen naloge je bil preiskati revije Focus ter v njih poiskati vse reklame v katerih se nahajajo frazemi. Naloga je razdeljena na dva dela, v prvem delu so razloženi osnovni pojmi frazeologije. V drugem delu pa so prikazani rezultati moje raziskave.
Jezik:
Nemški jezik
Ključne besede:
nemščina
,
frazeologija
,
frazemi
,
revija Focus
,
reklame
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/RUL-106005
Datum objave v RUL:
12.01.2019
Število ogledov:
1727
Število prenosov:
359
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Occurrence and Functions of Phraseological Units in German Advertising
Izvleček:
This master thesis deals with phraseological units in the German magazine Focus. The purpose of the thesis was to find advertisements that include phraseological units. In the first part of the part of the thesis I explain the basic terms of phraseology and in the second part I showcase the findings of my analysis.
Ključne besede:
German
,
Phraseology
,
Phraseme
,
Magazine FOCUS
,
Advertisements
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj