izpis_h1_title_alt

Consumers' perceived value of Adidas as a casual sportswear brand : master's thesis
ID Debeljak, Gregor (Avtor), ID Mikulin, Maja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/mikulin2997-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, brands, textile industry, sports, valuation, consumer behaviour, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Debeljak
Leto izida:2018
Št. strani:IV, 91, 20 str.
PID:20.500.12556/RUL-105646 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:24844262 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.12.2018
Število ogledov:1898
Število prenosov:200
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Potrošniško zaznavanje vrednosti Adidasa kot blagovne znamke priložnostnih športnih oblačil
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, Adidas, tekstilna industrija, šport, vrednotenje, vedenje potrošnikov, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj