izpis_h1_title_alt

Creating content for consumer journey across digital touchpoints : the case of the sports industry
ID Ilić, Kristina (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/ilic2872-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:informatics, information technology, electronic commerce, electronic marketing, consumer, multimedia, social network, customer relationship
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Ilić]
Leto izida:2018
Št. strani:IV, 65, 17 str.
PID:20.500.12556/RUL-104680 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:24542438 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.10.2018
Število ogledov:1576
Število prenosov:259
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Oblikovanje vsebine za digitalne stične točke v potrošnikovem potovanju: primer športne panoge
Ključne besede:informatika, informacijska tehnologija, elektronsko poslovanje, elektronsko trženje, potrošnik, multimedia, socialne mreže, odnosi s strankami

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj