Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Načrtovanje učinkovite in uporabniku prijazne izkušnje pri nakupovanju
ID
Dolinar, Maruša
(
Avtor
),
ID
Pritržnik, Lidija
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(34,21 MB)
MD5: DC0B7D1CFDDF9863FD42BC864A7CBC17
Galerija slik
Izvleček
Diplomsko delo obravnava problematiko na področju nakupovanja živil s stališča kupca od točke odločitve za nakupovanje do končnega transporta nakupljenih dobrin v domače okolje. Glavni cilj je bil preoblikovati nakupno izkušnjo na način, da le-ta postane za kupca čim manj stresna, neobremenjujoča, časovno nepotratna in enostavna. To sem dosegla z rešitvama, ki sta tematsko povezani, a namenjeni različnim ciljnim uporabnikom in sta sestavni del predlagane dopolnitve poslovnega modela za izbranega trgovca. Digitalno rešitev, namenjeno mladim in družinam, predstavlja aplikacija FooDo za pametni mobilni telefon. Temelj njene diferenciacije je sposobnost reorganizacije nakupovalnega seznama glede na nakupno pot, usmerjanje kupca pri iskanju živil s pomočjo osmih barvnih con, napoved stroškov nakupa, možnost deljenja in dopolnjevanja nakupovalnega seznama s strani več družinskih članov, pomoč pri odločanju med konkurenčnimi produkti in pregled nad mesečnimi in letnimi stroški po kategorijah živil. Produkt 3FooDo1, ki združuje trajnostno nakupovalno vrečko, set obarvanih samolepilnih lističev in žeton za odklepanje nakupovalnega vozička, je analogna rešitev, namenjena starejšim, ki organizira način pisanja nakupovalnih seznamov in posledično olajša orientacijo v trgovini. Sistem treh elementov v enem onemogoča, da uporabnik pozabi katerega od pripomočkov, hkrati pa predlaga uporabo vrečk za večkratno uporabo.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
industrijsko oblikovanje
,
nakupovanje živil
,
aplikacija za mobilni telefon
,
nakupovalni seznam
,
nakupovalni voziček
,
učinkovitost
,
diplomska naloga
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/RUL-103388
Datum objave v RUL:
16.09.2018
Število ogledov:
1316
Število prenosov:
395
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Designing efficient and user friendly shopping experience
Izvleček:
This bachelor’s thesis aims to address the issues that occur during grocery shopping from the customer’s perspective. The entire process of shopping is taken into consideration - beginning with the decision to go to the store and ending with the transportation of purchased goods back home. The main goal is to enhance customer's shopping experience in a way that it becomes less stressful, less time-consuming and much easier. This is accomplished with two complementary solutions that are intended for various customer target groups, as a supplement of a chosen retailer’s business model. A smartphone app called FooDo is a digital solution for youngsters and families. It reorganises the user’s grocery shopping list into coloured zones and adapts to their shopping path. Furthermore, FooDo guides the user through the store with the all-new system of eight coloured zones, estimates the costs, enables sharing and editing of the shopping list in collaboration with other users. It also helps users decide among similar products and allows them to follow their monthly and annual expenses dispensed into basic grocery product categories. 3FooDo1 is an additional product intended for seniors. It consists of a sustainable shopping bag, a set of colourful post-it papers and a token for unlocking the shopping cart. 3FooDo1 simplifies the organization of their shopping list and assists orientation in the store. The 3 elements in 1 model prevents the customer from forgetting one of the crucial elements and at the same time raises sustainability awareness.
Ključne besede:
industrial design
,
grocery shopping
,
mobile phone application
,
shopping list
,
shopping cart
,
efficiency
,
bachelor’s thesis
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj