izpis_h1_title_alt

Odnos mladih do modne blagovne znamke Zara : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Levstik, Eva (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/levstik688.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, tekstilna industrija, blagovne znamke, Zara, vedenje potrošnikov, mladina, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Levstik]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 26, 14 str.
PID:20.500.12556/RUL-100987 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24112614 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2018
Število ogledov:1800
Število prenosov:183
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Attitudes of the youth toward the Zara brand
Ključne besede:marketing, textile industry, brands, Zara, consumer behaviour, youth, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj