izpis_h1_title_alt

Vloga vsebinskega trženja za povezovanje s porabniki : primer podjetja Lidl
ID Mahkovic, Maruša (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/mahkovic2731-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, strategija trženja, poslovno komuniciranje, vedenje potrošnikov, zadovoljstvo, lojalnost, mediji, case study, Lidl
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Mahkovic]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 78, 33 str.
PID:20.500.12556/RUL-100428 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:24315366 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.03.2018
Število ogledov:2637
Število prenosov:198
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, marketing strategy, business communication, consumer behaviour, satisfaction, loyalty, media, case study, Lidl

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj