Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Ljubica Knežević Cvelbar

Vseh ključnih besed je 307, ki se skupaj pojavijo 944 krat.
122 ključnih besed (39.74 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 759 krat (80.4 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
83x10.94%turizem
55x7.25%Slovenija
46x6.06%analiza
34x4.48%raziskave
31x4.08%tourism
22x2.9%analysis, turistična geografija
18x2.37%hotelirstvo, research
16x2.11%trženje
12x1.58%razvoj
11x1.45%turistični proizvod
9x1.19%podjetje, ponudba, case study, potovanja
8x1.05%Slovenia, regije, uravnotežen razvoj, sustainable development, primeri
7x0.92%trendi
6x0.79%povpraševanje, organizacija, varstvo okolja, mednarodne primerjave, trajnostni razvoj, hotel industry, image, meritve
5x0.66%travel, management, odločanje, marketing, družbena odgovornost, environmental protection, ekologija
4x0.53%vedenje potrošnikov, kvaliteta, social responsibility, storitve, youth, motiviranje, blagovne znamke, okolje, university education, uspešnost poslovanja, financiranje, šport, nočitve, tourist geography
3x0.4%poslovanje podjetja, planiranje, poslovno komuniciranje, trg, regionalni razvoj, Avstrija, potrošnik, Primorska, modeli, zadovoljstvo, kultura, Kitajska, infrastruktura, ekonomski vidik, Internet, strategija, students, Ljubljana, brands, decision making, destination, družbena omrežja, foreign country, gostinstvo, cena, culture, data
2x0.26%consumer behaviour, company performance, business efficiency, medkulturno delovanje, visoko šolstvo, mladina, kapacitete, mednarodne priemrjave, tourist product, development, trends, zgodovina, družba, prihodek, študenti, strukturni skladi, catering, Srbija, zdravilišča, konkurenčnost, nutrition, panoge dejavnosti, strategija trženja, konkurenca, environment, lokalna skupnost, cases, pospeševanje, menjava, nights, projekti, izobraževanje, Airbnb, informacijska tehnologija, odgovornost, China, social networks, behavioural sciences, nakup, exchange, tujina, safety, choice, kadri
1xMontenegro, sodelovanje, Best Western Premier Hotel Lovec, demand, supply, ecology, Črna gora, socialne mreže, responsibility, ethics, Madžarska, indikatorji, infrastructure, legal norms, kariera, Namibija, enterprises, elektronsko trženje, ekonomija, economics, elektronsko poslovanje, society, notranja trgovina, pospeševanje prodaje, information technology, climate change, informacije, cooperation, pomorski transport, electronic commerce, information, ankete, Indonezija, prehrana, lokalna samouprava, struktura, občine, Istrabenz turizem, promocija, majhna podjetja, Gorenjska, EU, sredstva, obdobje 2004 - 2006, obdobje 2007 - 2013, Rogaška slatina, standardi, vodenje projektov, efektivnost, turistični objekti, lastništvo, pravni vidik, tržna analiza, poslovni plani, Terme Snovik, Turistična kmetija Ramšak, Hotel Union, Hotel Cerkno, Triglavski narodni park, narodni parki, Koroška, rekreacija, kmetijstvo, Macedonia, živilska industrija, poslovno potovanje, konvencije, optimizacija, regionalna politika, zaposlovanje, kogresi, oskrba, Španija, BIH, podatki, zimski turizem, sociološki vidik, models, statistika, Hrvatska, Bela krajina, vinarstvo, šolstvo, trg delovne sile, invalidi, spremembe, Croatia, globalization, entrepreneurship, competitivity, international comparisons, destinacija, Finland, price, delovna uspešnost, Kranj, upravljanje, criteria, classification, Kamnik, community, local government, social tourism, promotion, Kazakhstan, naravoslovje, vojna, mortality, ekonomija delitve, air traffic, job, Arabic countries, prebivalstvo, values, spletna trgovina, towns, savings, energetics, intervjuji, poslovna etika, embalaža, odpadni material, sharing economy, ocene, business communication, Canada, health, salaries, holidays, WeChat, tourst geography, turizemtourism, informatika, aplikacija, family, rights, cross-cultural activities, India, changes, mednarodno sodelovanje, training, proizvodi, Indija, ekonomski razvoj, geografija, znanje, knowledge, international cooperation, Japonska, government, nuclear power stations, Makedonija, etika, trademarks, sports, vlada, jedrske centrale, varnost, Japan, Balkan, forecasting, Vipavska dolina, Hoteli Bernardin, dogodek, gastronomy, Eurobasket 2013, Istrabent Turizem, Sava Turizem, programmes, tujci, cultural heritage, premoženje, stress, psychology, personnel, prosti čas, življenjski standard, Evropa, ekonomska rast, dežele v razvoju, pandemic, women workers, identiteta podjetja, Azija, pravne norme