Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Mirjana Gašperlin

Vseh ključnih besed je 109, ki se skupaj pojavijo 121 krat.
10 ključnih besed (9.17 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 22 krat (18.18 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
3x13.64%kozmetični izdelki, sirotka
2x9.09%vrednotenje, formulacija, stabilnost, Sirotka, in vitro lipoliza, atorvastatin, šampon, organogel
1xkozmetično aktivne sestavine, antioksidanti, analiza trga, naravna kozmetika, konopljino olje, staranje, gube, nega, sirotkini proteini, pigmentacija, suha koža, izvlečki, konoplja, oralni filmi, komercialni TiO2 nanodelci, obdelani TiO2, UV fitri, liofilizati, hitosan, reometrija, liofilizacija, nanokristalna celuloza, mukoadhezija, vlaženje, kozmetični izdelki., Rheological synergism, Mucin, Xerostomia, Polysaccharides, Ionic crosslinking, Mucoadhesion, samo(mikro)emulgirajoči sistemi, naproksen, polimerni zaviralci obarjanja, obarjanje, S(M)ES, Nanoparticles, amlodipin, organoleptične lastnosti, poročilo o varnosti kozmetičnega izdelka, dokumentacija z informacijami o kozmetičnem izdelku, kozmetičen izdelek, pH, proteini v kozmetiki, HPMC, oleogeli, viskoznost, stabilnostni testi, mineralni, Pickering emulzije, peptidi, signalni, koža, proteini, površinsko aktivna snov, prenašalni, inhibitorni, esketamin, bolnišnična lekarna, galensko zdravilo, hidrolizirani proteini, neželeni učinki tetoviranja, barve za tetoviranje, kozmetika, vplivneži, družbena omrežja, Franzova difuzijska celica, trženje na družbenih omrežjih, draženje, tetovaža, šamponi, površinsko aktivne snovi, kozmetični izdelek, kontinuirana infuzija, resno kemijsko tveganje, mikrokapsule, pelete, načrtovanje eksperimentov, laktoferin, medicinski pripomočki za intimne predele, kapsule, RAPEX, in vitro sproščanje, odpoklic, varnost potrošnikov, kristalinična nanoceluloza, kozmetični izdelki za nego intimnih predelov, kozmetični izdelki za čiščenje intimnih predelov, personalizacija, stabilnost kozmetičnih izdelkov, mikrobiološko vrednotenje, nizin, personalizirana kozmetika, umetna inteligenca, ženska intimna higiena, anketa, potrošnik, slovenski trg, transepidermalna izguba vode