Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Nace Pušnik

Vseh ključnih besed je 213, ki se skupaj pojavijo 356 krat.
32 ključnih besed (15.02 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 175 krat (49.16 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
22x12.57%celostna grafična podoba, logotip
18x10.29%oblikovanje
17x9.71%grafično oblikovanje, tipografija
7x4%barve
5x2.86%plakat, oglaševanje
4x2.29%barva, oblikovanje pisave, komunikacijska sredstva, zgodovina
3x1.71%rokovnik, prelom, podjetje, priročnik celostne grafične podobe, brošura, grafični elementi
2x1.14%piktogram, blagovna znamka, tipografija., linearna pisava, sladkorna bolezen, kaligrafija, vizualizacija podatkov, fotografija, ilustracije, promocijski material, zbornik, serija plakatov, čitljivost, prenova celostne grafične podobe
1xanaliza ponudbe, rokovnik., organizacija, zgibanka, ilustracija, navade, veleplakat, načrtovanje, Srečko Kosovel., revija, postavitev strani, Dnevnik, prikazovalne pisave, oblikovna prenova, otroci, geografska revija, izvedba, generacija Z, znamka, CBIM, prostor za sodelo, kreativnost, vizualna identiteta, čustveno znamčenje, socializem, študentske problematike, butično vinarstvo, strategija, bralna izkušnja, marketing, marketinška kampanja, kozmetika, socialistično oblikovanje, grafični prelom, časopis, dnevni časopis, propagandni plakat, prenova, katalogi, grafična podoba dogodka, rokopis, konsistenca pri oblikovanju, oblikovanje črk, film, pisava s serifi, digitalizacija, LPP, mestni avtobus, zunanje oglaševanje, zunanji oglasi, kompozicija, knjiga, slovensko ljudsko izročilo, tematski koledar, berljivost, očesni premiki, pregovori o vremenu, koledar, slikanica, tehnologija sledenja očesnim premikom, anketa, Gorenje GAIO, naprava za sledenje očesnim premikom, vizualno sporočanje, oblikovanje grafičnih izdelkov, tisk, pozornost, sledenje očesnim premikom, natečaj, stenski koledar, načela oblikovanja, Celostna grafična podoba, Muzej Tomosove zgodovine Koper, tuje univerze, Univerza v Ljubljani, priznanje, prostovoljstvo, tipoRenesansa, visoki tisk, športno društvo, nasilje v družini, lesene črke, črkovni nabor, namizni tenis, promocijski materiali, efektivnost vizualizacije, zaznava barv, plakati, slovar, spremenljiva pisava, človek, ne jezi se, digitalni odklop, izdelava pisave, glajenje krivulj, smer, oblikovanje informacij, družbena omrežja, trženje, družabne igre, generacija Y, aktivizem, LGBTQ+, nasveti, študenti, prelom besedila, bralna kultura, igra spomin, sladoled, Strletova kmetija, Ta Strletov sladoled, sistem signalizacije, označbe, slogan, skavti, steg Ljubljana 2, glasilo, identiteta podjetja, 3D modeliranje, deli črk, igralne karte, Osel, učne aktivnosti, naslovna pisava, naslovnica, variabilna pisava, informacijsko oblikovanje, iskanje poti, orientacija, družina pisav, alternativni znaki, Krževski zvon, javni prevoz, označevalni sistem, študentski domovi, vodič, narečje, oblikovalska zasnova, Črni Peter, tehnična zasnova, vizualna podoba., torbica za sladkorne bolnike, mladi bralci, publikacija, grafična podoba, medicinski dodatki, informacijska arhitektura, spletna stran, mesta, pisava, poster, paviljoni, knjižna ilustracija, digitalna ilustracija, spletno mesto, uporabniška izkušnja, WordPress, interaktivni PDF, uporabnost, Grafično oblikovanje, podoba blagovne znamke, potrošniki., etiketa, vizitka, osnovnošolski učitelji, ascender, descender, prikazovalna pisava in tipografija., izobraževanje, primerjava, pivo, oblikovanje produktov, infografika, Narodna in univerzitetna knjižnica v Ljubljani, podatki, oblikovanje celostne grafične podobe, analiza različnih oblikovalskih slogov, LuMetal, d. o. o., kulturno-umetniško društvo, konstruktivizem