Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: William C. Gartner

Vseh ključnih besed je 71, ki se skupaj pojavijo 111 krat.
14 ključnih besed (19.72 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 54 krat (48.65 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
11x20.37%tourism
9x16.67%analysis
6x11.11%tourist geography
5x9.26%research
3x5.56%analiza, turizem, cases
2x3.7%models, sports, turistična geografija, raziskave, consumer, trends, marketing
1xdecision making, changes, consumer behaviour, vedenje potrošnikov, environmental protection, emisijski kuponi, spremembe, air traffic, odločanje, emissions coupons, event, USA, measurements, trademarks, travel, business tourism, leisure, innovations, meritve, potrošnik, strategija, dogodek, varstvo okolja, strategy, modeli, blagovne znamke, šport, cultural heritage, China, Iceland, cross-cultural activities, culture, brands, ethnocentrism, generation gap, youth, sponsorship, blands, consumer behavoiur, Hungary, wine-business sustainable developmnet, quality, loyalty, psychology, tourist product, senses, users, questionnaires, satisfaction, competitivity, development, stakeholders, tourism industry, theory, Europe, rural tourism, letalski promet