Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Katarina Katja Mihelič

Together there are 285 keywords, that are appearing 1020 times.
131 of them (45.96 % of all) appear more than once, together appearing 866 times (84.9 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
56x6.47%analiza
54x6.24%raziskave
34x3.93%kadri
30x3.46%motiviranje
26x3%uporaba človeških zmogljivosti
24x2.77%delovno mesto
23x2.66%delovna uspešnost
22x2.54%medosebni odnosi
21x2.42%vodenje, management
19x2.19%kariera, Slovenija, komuniciranje
17x1.96%delo, podjetje
15x1.73%družina
14x1.62%zadovoljstvo
13x1.5%manager
12x1.39%kultura podjetja, znanje
11x1.27%psihologija, research
10x1.15%stres, case study
9x1.04%analysis, sposobnosti
8x0.92%organizacija, konflikti
7x0.81%osebnost, usklajevanje, personnel
6x0.69%zakonodaja, trg delovne sile, spremembe, human resource management, primeri, delovna razmerja, etika, zaposlovanje, plače
5x0.58%motivation, zdravje, nagrade, labour efficiency, reševanje problemov, uspešnost poslovanja, delo na daljavo, teamsko delo
4x0.46%odločanje, okolje, metode, modeli, trženje, job, nagrajevanje, poslovanje podjetja, izobraževanje
3x0.35%career, employment, informacijska tehnologija, diskriminacija, informatika, neverbalno komuniciranje, visoko šolstvo, family, poslovna morala, delovni pogoji, žensko delo, zavarovalstvo, adjustment, kadrovska dejavnost, bančništvo, teorija, razvoj, poslovno komuniciranje, banke, človeški kapital, otroško varstvo, nadlegovanje na delovnem mestu, bolezni
2x0.23%bančno poslovanje, kultura, mladina, lastništvo, zavarovalni zavodi, čustvena inteligentnost, pospeševanje, telecommunications, health services, sankcije, kodeksi, planiranje, delovno okolje, trgovinsko podjetje, socialni kapital, corporate culture, otroci, efektivnost, pogajanje, strategija trženja, Bosnia and Herzegovina, satisfaction, blagovne znamke, mednarodne primerjave, poklici, industrijsko podjetje, certifikat, sodelovanje, krize, strategija, multinacionalne družbe, storitve, družbena odgovornost, svetovanje, Abanka Vipa, zaposlenost, ankete, work, potrošnik, Slovenia, Macedonia, sex, leadership, komparacije, pristojnost, medkulturno delovanje, labour market, inovacije, medgeneracijske razlike, women workers, problematika
1xfleksibilnost, zaupanje, delovni čas, trg dela, kontrola, računovodstvo, neodvisnost, pogodbe, tehnologija, šport, voenje, finance, recesije, enotni trg, Eventus, Volksbank Ljudska banka, cases, brezposelnost, praksa, merila, interesi, študenri, legislation, konkurenčne prednosti, izbira, javno podjetje, KAD, vrednotenje, programi, konkurenčnost, contracts, ustvarjalnost, Danska, psihofiziologija dela, independency, enakopravnost, svobodna menjava dela, migracije, ekonomske teorije, ekonomisti, podjetništvo, študij na daljavo, Ključavničarstvo Deržič, pandemija, podjetnik, odnosi z javnostjo, avtomobilska industrija, tipi, študenti, hibridno delo, delovno mest, terija, fakultete, Škoda, vrednote, pozicioniranje proizvoda, COVID-19, zabavna industrija, digitalni računalniki, sestanki, vedenjske znanosti, boniteta, Zavarovalnica Tilia, engagement, trendi, turizem, medosebni odnsi, Grawe zavarovalnica, podjetej, komunikologija, informacije, hotelirstvo, Unior Hotel Rogla, mamagment, lojalnost, USA, zaščita, nakup, students, international comparisons, cooperation, doctoral theses, efficiency, industrial enterprises, sustainable development, varstvo okolja, projekti, BHS hišni aparati Nazarje, uravnotežen razvoj, potrošništvo, environmental protection, psihologija potrošnika, vedenje potrošnikov, remuneration, development, članstvo, gasilstvo, usposabljanje, mednarodno poslovanje, labour relations, koordinacija, behavioural sciences, flexibility, društva, prostovoljne organizacije, innovativeness, innovations, enterprises, mentorship, meritve, neprofitne organizacije, networks, Zavarovalnica Triglav, gostinstvo, učeča se organizacija, manpower, knowledge management, knowledge transfer, denar, organizacijske strukture, investicije, vrednost, delovne naloge, age, youth, poslovna etika, Velika Britanija, korporacije, dogodek, virtualna organizacija, communications, interpersonal relations, produkcija, kapital, agilni management, Clinical centre University of Sarajevo, panoge dejavnosti, mentorstvo, hospitals, visoka tehnologija, poslovni proces, internet, obvladovanje znanja, coaching, brezalkoholne pijače, tujina, foreign country, decision making, conflicts, information technology, oglaševanje, prestrukturiranje, informatics, Procter & Gamble