1x | | comunicación, govorne dejavnosti., anksiozen učenec, tesnoba govora, španščina kot tuji jezik (ELE), učna anksioznost, angleščina kot tuji jezik (EFL), poesia, enseñanza de estrategias comunicativas, destreza oral, poučevanje tujih jezikov, Espana, disponibilidad léxica, intercambio Erasmus+, competencia intercultural, estereotipo, komunikacijske strategije, poučevanje komunikacijskih strategij, attività didattiche / glotodidaktika, didaktične dejavnosti, enseñanza de lengua extranjera, QCER, mnogotere inteligence, MCER, actividades didácticas / glottodidattica, letteratura, enfoque comunicativo, slovarji, etnične manjšine, šolska zakonodaja, 21 st., pedagoško didaktično načelo, interkulturnost, didaktične igre, predšolski otroci, multikulturalizem, izobraževanje starejših, tretje življensko obdobje, avtentičnost, naravno okolje, poučevanje nejezikovnih predmetov, izobraževalni sistemi, Asturija, kurikulum, učni cilji, poučevanje, didaktika, metodika geografije, učila, literarna besedila, šolska geografija, geografske diplome, učbenik Gente joven 1, bolonjska magistrska dela, gimnazija, bralne učne strategije, zgodnje učenje, Slovenija, stališče učiteljev, bolonjski magisteriji, jezikovne značilnosti, slovenska berila, domači govorci španščine, dramske tehnike, pouk tujega jezika, socialne in čustvene kompetence, igrifikacija, starejši odrasli, socialno in čustveno učenje, poučevanje angleščine in španščine kot TJ, javna osnovna šola, zasebna osnovna šola Lila, primerjava, geragogika, igra, italijanščina kot TJ, učna motivacija, notranja motivacija, španščina kot TJ, SEJO Dodatek, pisno izražanje, splošna matura iz tujega jezika, ocenjevanje pisnih sestavkov, drugi tuji jezik, učni načrt za španščino, afektivne strategije, čuječnost, predlog aktivnosti, afektivna dimenzija v učnem procesu, učiteljeva povratna informacija, prepričanja o napakah, strah pred napakami, učiteljev odnos do napak, univerzitetni študenti španščine, metakognicija, medpredmetno povezovanje, pristop CLIL, učne priprave, učni načrti, didaktika geografije, samouravnavanje učenja, metakognitivne učne strategije, afektivne učne strategije, zunanja motivacija, slovenski učenci in dijaki španščine kot tujega jezika, habilidades, actitudes), los manuales ILE y ELE, los recursos de la interculturalidad (conocimientos, los descriptores de los recursos de la CI en el MAREP, secondary school, foreign language teaching, la competencia comunicativa intercultural (CCI), čustvena inteligenca, čustvene kompetence, español como lengua extranjera, didáctica, textos literarios, ustno izražanje v tujem jeziku, digitalna kompetenca, informacijsko-komunikacijska tehnologija, stališča učitelja, učitelj začetnik, primary school, teaching strategies, spol, spolni stereotipi, seksizem, avdiovizualni oglasi, kompetence, pouk francoščine in španščine kot TJ, pragmatika, medkulturnost, spolno občutljiva raba jezika, učbeniki za španščino kot tuji jezik, medkulturna sporazumevalna zmožnost, osnovnošolski učbeniki, heterogeneous classroom, kulturna zavest, angleščina kot tuji jezik, slušno razumevanje, učenje tujega jezika, srednja šola, cultura / španščina tuji jezik |