Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Marjana Šifrar Kalan

Vseh ključnih besed je 164, ki se skupaj pojavijo 206 krat.
25 ključnih besed (15.24 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 67 krat (32.52 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
6x8.96%španščina
5x7.46%diplomska dela, španščina kot tuji jezik
4x5.97%magistrska dela
3x4.48%tuji jeziki, učenje tujih jezikov, poezija, osnovna šola, motivacija
2x2.99%poučevanje španščine, slovenščina, didaktika jezika, SEJO, učne strategije, poesía, enseñanza de lenguas extranjeras, estrategias de aprendizaje, estrategias comunicativas, kultura, literatura, kratki filmi, pedagogika, učni načrt, Španija, didaktika španščine
1xdidaktične dejavnosti, enseñanza de lengua extranjera, attività didattiche / glotodidaktika, QCER, letteratura, poesia, enfoque comunicativo, comunicación, španščina kot tuji jezik (ELE), kurikulum, tesnoba govora, tretje življensko obdobje, angleščina kot tuji jezik (EFL), actividades didácticas / glottodidattica, učna anksioznost, učni cilji, naravno okolje, avtentičnost, poučevanje nejezikovnih predmetov, Espana, estereotipo, disponibilidad léxica, izobraževalni sistemi, enseñanza de estrategias comunicativas, Asturija, anksiozen učenec, poučevanje komunikacijskih strategij, komunikacijske strategije, destreza oral, poučevanje tujih jezikov, MCER, mnogotere inteligence, interkulturnost, jezikovne značilnosti, domači govorci španščine, slovenska berila, etnične manjšine, pedagoško didaktično načelo, bolonjski magisteriji, zgodnje učenje, predšolski otroci, poučevanje, didaktika, stališče učiteljev, multikulturalizem, Slovenija, bralne učne strategije, gimnazija, bolonjska magistrska dela, geografske diplome, učbenik Gente joven 1, dramske tehnike, didaktične igre, izobraževanje starejših, šolska geografija, metodika geografije, 21 st., šolska zakonodaja, competencia intercultural, slovarji, učila, govorne dejavnosti., didáctica, igra, pisno izražanje, splošna matura iz tujega jezika, geragogika, starejši odrasli, socialno in čustveno učenje, socialne in čustvene kompetence, igrifikacija, ocenjevanje pisnih sestavkov, SEJO Dodatek, slovenski učenci in dijaki španščine kot tujega jezika, pouk francoščine in španščine kot TJ, pragmatika, zunanja motivacija, notranja motivacija, španščina kot TJ, italijanščina kot TJ, učna motivacija, poučevanje angleščine in španščine kot TJ, primerjava, samouravnavanje učenja, metakognitivne učne strategije, afektivne učne strategije, metakognicija, univerzitetni študenti španščine, afektivne strategije, čuječnost, predlog aktivnosti, didaktika geografije, učni načrti, drugi tuji jezik, javna osnovna šola, zasebna osnovna šola Lila, učni načrt za španščino, učne priprave, medpredmetno povezovanje, pristop CLIL, medkulturnost, kompetence, čustvena inteligenca, čustvene kompetence, informacijsko-komunikacijska tehnologija, los manuales ILE y ELE, actitudes), los descriptores de los recursos de la CI en el MAREP, los recursos de la interculturalidad (conocimientos, habilidades, stališča učitelja, učitelj začetnik, textos literarios, cultura / španščina tuji jezik, literarna besedila, afektivna dimenzija v učnem procesu, español como lengua extranjera, digitalna kompetenca, pouk tujega jezika, la competencia comunicativa intercultural (CCI), foreign language teaching, učbeniki za španščino kot tuji jezik, slušno razumevanje, učenje tujega jezika, spolno občutljiva raba jezika, seksizem, avdiovizualni oglasi, spol, spolni stereotipi, srednja šola, angleščina kot tuji jezik, teaching strategies, primary school, secondary school, heterogeneous classroom, osnovnošolski učbeniki, kulturna zavest, medkulturna sporazumevalna zmožnost, intercambio Erasmus+