Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Dejana Javoršek

Vseh ključnih besed je 166, ki se skupaj pojavijo 237 krat.
27 ključnih besed (16.27 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 98 krat (41.35 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
19x19.39%uporabniška izkušnja
10x10.2%uporabniški vmesnik
7x7.14%uporabnost
5x5.1%mobilna aplikacija
4x4.08%uporabniško usmerjeno oblikovanje, spletno mesto
3x3.06%večkriterijski model, testiranje uporabnosti, barve, barvno upravljanje, kriteriji kakovosti, prototipiranje, barvne razlike
2x2.04%optični osvetljevalci, spletno oblikovanje, belina papirja, novice, blagovna znamka, spletna mesta, psihologija barv, optične lastnosti, refleksija, CIECAM02, spektrofotometer, analiza spletnih mest, spletno oglaševanje, testiranje uporabniške izkušnje
1xčustva, grafično oblikovanje, komunikacija, Android, podjetje Ugoda, sporočilnost, temperatura, barvna slepota, Video, korekcija, uporabniki, fluores-cenca, elektrofotografija, oglasne pasice, oglasi, gramatura, papir, tisk, analiza odtisov, konverzija, oblikovanje oglasov, Google Analytics, WordPress, programska orodja za pomoč ljudem z motnjo barvnega vida, označevalec ali marker, skener, označevanje besedil, uporabnik, merilo uspešnosti, barvna reprodukcija, transferni tisk, profili, analiza uporabniških vmesnikov, spletni trgovec leta, digitalni arhiv, metapodatki ljudske pesmi, spletne trgovine, ICC profil za tiskalnik, i1Pro, digitalni tisk na bombaž, little CMS, UV-sevanje, simulacija odtisov, preslikave, i1Pro 2, CIEDE2000, barvni profili, slovenska ljudska glasba, belina, interaktivna tabla, tipografija, modularnost, Blender, Arduino, ekonomija izmenjave, fotografija, 3D tisk, test v kontroliranih pogojih, informacije, sito, bombažni tekstil, kosmičasta folija, analitična priprava podatkov, oglaševanje promocijskega videa, promocijski video, vizualizacija podatkov, diagnostični testi za barvno slepoto, oblikovanje uporabniškega vmesnika, Atma, Oblikovalsko razmišljanje, identiteta blagovne znamke, interaktivni prototip, spletni mediji, dostopnost spletnih mest, uporabniški izkušnja, barvna paleta, spletni brskalniki, agilne metodologije, Kanban, Scrum, starostne skupine, družbena omrežja, splet, oglas, digitalni imigranti, digitalni nativci, CAM02-UCS, pasja šola, delo s starostniki, zaznava izstopajočih barv, barvna harmonija, barvna tema, ekstrahiranje barv iz slike, svetovanje in izobraževanje, grafični junak, inkjet, laserski tisk., spletna animacija, Barvna reprodukcija, smernice, avtorske pravice, vizualne ocena, varovanje podatkov, načrtovanje in oblikovanje, oblikovalsko mišljenje, dvojni diamant, analiza spletnega mesta, uvajanje novozaposlenih, intranet, uporabniški vmesnik., interaktivna vsebina, 3D računalniška grafika, model barvnega zaznavanja, spletno nakupovanje, spletno poslovanje, spletni konfigurator, spletna trgovina, oglaševanje, upodabljanje barve, upodobljevalnik, Elektronska avtomatska ruleta, zelena, ambient, ozadje, osvetlitev, »flat-lay«, ura, studio, produktna fotografija, domoznanska zbirka, načrtovanje uporabniških vmesnikov, aditivne primarne barve, rdeča, modra, kriterij kakovosti, lepotne storitve, uporabniški vmesniki, vrednotenje uporabniških vmesnikov, konfiguracija