Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Miha Bratec

Vseh ključnih besed je 90, ki se skupaj pojavijo 205 krat.
29 ključnih besed (32.22 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 144 krat (70.24 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
25x17.36%turizem
17x11.81%analiza
11x7.64%Slovenija
9x6.25%turistična geografija
8x5.56%razvoj
6x4.17%raziskave, trajnostni razvoj
5x3.47%trženje, varstvo okolja, regije, mednarodne primerjave
4x2.78%trendi
3x2.08%poslovno komuniciranje, case study, ekologija, turistični proizvod
2x1.39%okolje, vedenje potrošnikov, lojalnost, modeli, šport, kmečki turizem, ponudba, podjetje, elektronsko trženje, pospeševanje, Avstrija, potovalni uradi, dogodek
1xTunizija, Filipini, odločanje, logistika, informacije, psihologija potrošnika, Italija, organizacija, direktno trženje, oglas, Terme Čatež, potovanja, mladina, socialne mreže, informacijska tehnologija, planiranje, zdravilišča, cena, Bela krajina, terorizem, varnost, zgodovina, čebelarstvo, proizvodi, sponzorstvo, mesta, povpraševanje, storitve, Nemčija, ankete, image, ekonomski vidik, družbeni vidik, tehnologija, zadovoljstvo, uspešnost poslovanja, poslovanje podjetja, delovno mesto, hotelirstvo, stres, podeželje, CMT, ocene, spremembe, investicije, primeri, naravno bogastvo, Trojane, Primorska, Kranjska Gora, nočitve, geografija, družbena omrežja, gostinstvo, politika, sredstva, Hrvaška, planinski turizem, infrastruktura, alternativni turizem, tržni delež