Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Miro Kline

Vseh ključnih besed je 400, ki se skupaj pojavijo 609 krat.
66 ključnih besed (16.5 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 275 krat (45.16 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
33x12%Diplomska dela
17x6.18%Magistrske naloge, Blagovne znamke
15x5.45%študija primera
12x4.36%Potrošniki
10x3.64%potrošniki
9x3.27%tržno komuniciranje, Trženje
7x2.55%Tržno komuniciranje
5x1.82%storitve, Oglaševanje, Spletna družabna omrežja
4x1.45%Nakupovanje, spletno nakupovanje, tržne znamke, upravljanje, Vedenje potrošnikov, Slovenija, trženje, blagovne znamke
3x1.09%komuniciranje, prodaja, Turizem, Družbeni mediji, Digitalizacija, Zadovoljstvo potrošnikov, trg
2x0.73%neprofitne organizacije, Moda, tržna znamka države, mladi, ugled, organizacija, uporabniki, Podjetja, Promocija, Osebnost, država izvora, elektronske govorice, tržni odnosi, učinkovitost, senzorični marketing, celostna podoba, programi zvestobe, Kakovost izdelkov in storitev, Trg, marketinška usmerjenost, strategija, alkohol, podjetja, znamčenje, oglaševanje, nakupne odločitve, Komuniciranje, odnosi z javnostmi, marketing prostora, oglasna sporočila, Zaposleni, trgovina, tržna znamka, zaupanje potrošnikov, trgovci, osebna znamka, identiteta, družbena omrežja, oglasi
1xstrategija imitiranja, meritve, strategija trženja, impulzivno nakupno vedenje, trajnostna embalaža, osebnostna znamka, nevronske navezave, EMS, kolektivne reprezentacije, razstavljalci, YouTube, socialna omrežja, kolesarski klub Adria Mobil, osebni stik, strategije znamk v podjetju, ekološka hrana, zvestoba potrošnikov, Kapfererjeva prizma identitete, imidž in ugled podjetja, psihologija potrošnika, komuniciranje na prodajnem mestu, izdelki, govorice, finančno izobraževanje, okolju prijazni izdelki, okoljsko oglaševanje, stališča potrošnikov, osebnost tržne znamke, samopodoba potrošnika, finančna pismenost, finančno vedenje, komunikacijski dogodek, potrošnikova zmeda, doživljajska vrednost, premožnost blagovne znamke, razkazovanje, turistične destinacije, podznamka, širitev znamke, premoženje znamke, Kino Šiška, cenovna strategija, prestiž, apel strahu, marketinški odnosi, spletni paneli, intenca vedenja, marketinško orodje, modni strokovnjaki, prestižne znamke, vonj, nizke cene, Škofjeloški pasijon, oglaševalske agencije, pospeševanje prodaje, skupinsko nakupovanje, embalaža, barva izdelka, trženje storitev, mikro podjetja, spletni komentarji, kreativno razmišljanje, trženjsko komuniciranje, vrhnji management, kreativnost, impulzivno nakupovanje, prodajni kadri, gverilski marketing, športni dogodki, afektivni odzivi, dekani, muzikal, trgovinske znamke, identifikacija, organizacije, poslovna uspešnost, kakovost, simbolizacija, marketing mix, vedenje, množični mediji, psihobiologija, Republika Slovenija, ženske, zadovoljstvo, investicije, dobrodelna dejavnost, potrebe, prepričevanje, konkurenca, propaganda, manipulacija, kvaliteta, odločanje, nogomet, sporočila, tipi, čustva, proizvajalci, športni objekti, televizija, turizem, proizvodi, projekti, tehnologija, estetika, glasba, socializacija, komunikacija, pogajanja, vodenje, planiranje, merjenje, donatorstvo, distribucija, šport, spletne knjigarne, antipotrošniška gibanja, znane osebnosti, zunanje oddajanje, znamka turistične destinacije, varnostna industrija, vojaška industrija, netblografija, bogastvo časa, razvoj, uporabniku prijazno, reprezentativni sistemi, medorganizacijski marketing, medorganizacijsko komuniciranje, nakupovalne diete, trajnostna potrošnja, orodja medorganizacijskega komuniciranja, podjetje, kapital, Internet, timsko delo, direktor, stereotipi, sponzorstvo, človekovo telo, cilji, uspešnost, modeli, ustvarjalnost, empirična analiza, magistrske naloge, vrednotenje, teorija, slikarstvo, miti, informacijska tehnologija, vrednote, nevrolingvistično programiranje, hibridna sporočila, imidž, notranji deležniki, marketing krajev, Inovacije, identiteta kraja, odpadna embalaža, Televizija Slovenija, gledanost, Trajnostni razvoj, Embalaža, Narodna kultura, les, znak znamke, Posnemanje, ponaredki, modna industrija, logo znamke, preference potrošnika, čutni marketing, tradicionalne panoge, nacionalna kultura, Televizijske oddaje, Managerji, Ples, tradicionalno vs. digitalno, plesni festivali, Storitve, Festivali, Mobilna telefonija, Novi izdelki, slovenski trg, razvoj novega izdelka, tretji prostori, čutila, Vetrne elektrarne, Standardizacija, Družbeni ugled, Tabloidi, Energija, razkošje, Recesija, Potrošništvo, nakupno vedenje, Govorice, govorice od ust do ust, ekološko sadje in zelenjava, moda, nakupno odločanje, vedenje potrošnika, znanje potrošnikov, racionalnost potrošnika, analogno nakupovanje, Doktorske disertacije, Zdrava prehrana, Ekologija, zagovorništvo, marketing elektronske pošte., percepcija tržne znamke., razvoj občinstva, identiteta tržne znamke, znamčenje v kulturi, vhodni marketing, digitalni marketing, optimizacija organskega iskanja, digitalni kanali, digitalno marketinško komuniciranje, Vino, Trg dela, Posebni dogodki, Škisova tržnica, marketing dogodkov, organizacija dogodkov, Organizacija, medorganizacijsko tržno komuniciranje, medorganizacijski trg, spletno tržno komuniciranje, digitalno tržno komuniciranje, dogodki, Svetovni splet, organizacijska identifikacija, korporativni dogodki, interno komuniciranje, Online social networks, Organizacijsko komuniciranje, Organizacijska kultura, Radio, medijska večopravilnost, mediji, avtomobilska industrija, Lojalnost, uspešnost muzejev, marketing muzejev, Ustno sporočanje, Legitimnost, Muzeji, prepoznavnost podjetij, Zadruge, Sponzorstvo, Vrhunski športniki, nakupne navade, Zaupanje, Sodstvo, Računalniške igre, Blogi, modni blogi, Oblačila, Izkustvo, nakupna intenca, postopkovna pravičnost, Stereotipi, Etnocentrizem, Mladina, slovenske znamke, električna mobilnost, logotipi, znamka prostora, korporativna znamka, ponotranjeni vedenjski vzorci, imidž države, portfelj znamk, arhitektura znamk, nakupna odločitev, ocena uspešnosti, identiteta prostora, televizijske pravice športnih prenosov, marketing kulture, umeščanje blagovnih znamk, strateška partnerstva, specializirane športne televizije, komercialne televizije, oznamčene mobilne aplikacije, tržna strategija, mobilni marketing, Osebni videz, Neverbalne komunikacije, organizacijska energija, osebnostne lastnosti, Splet 2.0, prepoznavnost, pripravljenost na spremembe, Interni marketing, Mobilni telefoni, soznamčenje, premoženje blagovne znamke, hitro rastoča blagovna znamka, osebne znamke, revitalizacija, Mesta, marketing mest, medorganizacijski trgi, digitalna transformacija, Lokalne skupnosti, korporativno komuniciranje, preznamčenje, Učinkovitost, Organizacije, kredibilnost, Spletno oglaševanje, Šrilanka, Naravne nesreče, Množični mediji, Nepridobitne organizacije, 2004, vinski trg, prepričevalno komuniciranje, Vinarstvo, Mala in srednja podjetja, Donatorstvo, vpliv množičnih medijev, prepoznavnost znamke, Vizualna kultura, Umetniki, Internetni videoposnetki, Športniki, Instagram, cunami, potres na Šrilanki, Kvantitativno raziskovanje, izkustveni marketing