Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Janez Damjan

Vseh ključnih besed je 173, ki se skupaj pojavijo 414 krat.
52 ključnih besed (30.06 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 293 krat (70.77 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
28x9.56%trženje
26x8.87%analiza
21x7.17%Slovenija
15x5.12%raziskave
13x4.44%poslovno komuniciranje
10x3.41%blagovne znamke, informacijska tehnologija
9x3.07%uspešnost poslovanja, storitve, poslovanje podjetja
7x2.39%nakup, Internet, prodaja
6x2.05%tržne raziskave, case study, podjetje
4x1.37%trgovinsko podjetje, oglas, elektronsko poslovanje, image, turizem, cena, lojalnost, zakonodaja, kultura, industrijsko podjetje
3x1.02%odločanje, konkurenca, potrošnik, okolje, proizvodi, zadovoljstvo, trg, ponudba, planiranje, strategija trženja, efektivnost, informatika
2x0.68%neprofitne organizacije, odnosi z javnostjo, identiteta podjetja, vedenje potrošnikov, pospeševanje prodaje, študenti, trgovina, kadri, komuniciranje, novi proizvodi, zaščita potrošnika, komparacije, elektronsko trženje, gradbeništvo
1xKuriva Gorica, gradbeni material, tržna analiza, komparacija, trgovanje, medorganizacijski sistemi, mazdravstvo, Angel, tisk, majhna podjetja, prekrški, zdravstvo, Duka oprema, Matjaž, spremembe, trendi, povpraševanje, dejavnost, zabavna industrija, dobrodelnost, nepremičnine, pravice, Ekonomska fakulteta, Hoteli Palace, nova ekonomija, turistična geografija, vinogradništvo, turistični proizvod, ceste, zdravilišča, Primorska, Merkur, Dr. Šiftarjeva fundacija, tiskovine, spol, znanost, programi, žensko vprašanje, mednarodne primerjave, krize, živilska industrija, Droga Portorož, študij, behaviorizem, univerze, fakultete, registracija, poslovno okolje, Ljubljanske mlekarne, reševanje problemov, mlekarstvo, diferenciacija proizvodov, marketing mix, zaščita, visoko šolstvo, Gorenje, Bohinj, razvoj, nočitve, regije, informacijski sistemi, psihologija, raziskava, filmska industrija, film, etika, socialne mreže, informacijska družba, odnosi s strankami, meritve, Italija, regulacija, morala, osebnost, oglaševanje, mentorstvo, vodenje, pospeševanje, uporaba človeških zmogljivosti, Mazda, Ham, poraba, obnovljivi viri energije, varčrvanje, gospodinjstva, konkurenc, energetika, zasebno pravo, železniški transport, Casino Ljubljana, notranja trgovina, izbira, igralništvo, otroško varstvo, strategija, zgodovina, brezalkoholne pijače, kava, Ekamant, medorganizacijsko trženje, kontrola, zdravje, tobačna industrija, potrošnja, bela tehnika, igre, računovodstvo, revizija, Makedonija, modeli, Slovenske železnice, ocene, finance, denar, potrebe, nagrade, motiviranje, podatki, valuta, vrednost, pohištvena industrija