1x | | Torre de Bellesguard, enorog, Casa Batlló, tapiserija, Dama z enorogom, alegorija, Palača Güell, katalonski obok, Lov na enoroga, krščanska ikonografija, katalonska farga, angleško poznogotsko kiparstvo, mrtvaška ikonografija, religiozni kulti, bakhantke, Dioniz, satiri, menade, pet čutov, literatura in likovna umetnost, Pentej, nagrobni spomeniki, transi nagrobnik, bakhanal, ikonografija minljivosti, Musée de Cluny, srednjeveška družba, renesančno slikarstvo, moralno-didaktična ikonografija, štiri poslednje stvari, Toskana, naglavni grehi, Cosimo de' Medici, palača Medici-Riccardi, japonizem, art nouveau, motiv ženske, ilustracija, Aubrey Beardsley, makabristična ikonografija, črna smrt, naročniki, krilni oltarji, staronizozemsko slikarstvo, poslednja sodba, dvorna ljubezen, neomudéjar, zasebna pobožnost, vizije, golota, personificirana smrt, ženska, ikonografija smrti, Hans Baldung Grien, oznanjenje, portret, grad, utrdbena arhitektura, Caernarvon, Wales, Edvard I., Urbinska Venera, upodobitev, Parisova sodba, klasična mitologija, Venera, akt, Tiziano Vecellio, humanizem, legendarna tradicija, Salamanca, Juan de Junta, Španija 16. stoletja, Emblematum liber, Andrea Alciato, Juan de Mal Lara, Baltasar Gracián, Aleksander Veliki, Bukefal, Marijino kronanje, motiv angela muzikanta, harmonija sfer, John William Waterhouse, Gospa z gradu Shalott, emblematika, memento mori, žuželke, živalska ikonografija, mitologija, sokol, Italija, lesorez, Antoni Gaudí, križanje, misal, emblem, femme fatale, čarovnica, Tristan in Izolda, arturijanske legende, viktorijanska doba, Sir Thomas Malory, Alfred lord Tennyson, pekel, greh, Kirka, Odisej, Dante Alighieri, Tomaž Kempčan, Erazem Rotterdamski, katalonski modernizem |