Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Vekoslav Potočnik

Vseh ključnih besed je 195, ki se skupaj pojavijo 466 krat.
67 ključnih besed (34.36 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 338 krat (72.53 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
35x10.36%Slovenija
25x7.4%trženje
20x5.92%case study
14x4.14%podjetje
13x3.85%poslovanje podjetja, analiza
10x2.96%trgovinsko podjetje, nabava, poslovno komuniciranje
8x2.37%storitve
7x2.07%potrošnik, odnosi s strankami, konkurenca, nabavna funkcija
6x1.78%uspešnost poslovanja, raziskave, lojalnost
5x1.48%industrijsko podjetje, zadovoljstvo
4x1.18%javna naročila, blagovne znamke, prodaja, trg, EU, organizacija, tržne raziskave, strategija trženja, dobavitelji
3x0.89%nabavna politika, marketing mix, informacijska tehnologija, razvoj, Internet, distribucija, farmacevtska industrija, proizvodi, strategija, diplomske naloge
2x0.59%direktive ES, metode, sodelovanje, ekologija, karakteristike, cilj, uspeh, varstvo okolja, trendi, avtomobilska industrija, Mercator, meritve, trgovina, prodaja na drobno, pozicioniranje proizvoda, kontrola, image, zakonodaja, oblikovanje cene, koncesije, kvaliteta, modeli, tržna analiza, banke, problematika, elektronsko poslovanje, bančništvo, medorganizacijsko trženje, poslovna strategija
1xnakup, čevljarstvo, konkurenčnost, avtomobili, energetika, odločanje, optimizacija, poslovna funkcija, Saturnus Embalaža, politika cen, ankete, kovinska industrija, LIV Postojna, Elektro Ljubljana, odnosi z javnostjo, elektroindustrija, cena, novi proizvodi, informacije, kadri, partnerstvo, tržno planiranje, finančno planiranje, primeri, Sava Kranj, gumarska industrija, malo gospodarstvo, primerjave, tržne poti, Renault, identiteta podjetja, spori, Intersport, pospeševanje prodaje, Mreža Trading, material, grafika, ekonomska propaganda, gradbeništvo, družinsko podjetje, telebanking, zavarovalstvo, ekonomija, kultura, Ljubljana, neprofitne organizacije, sredstva javnega obveščanja, Citroen, javni sektor, uporabniki, Cankarjev dom, bančni sistemi, NLB, bančno poslovanje, fluktuacije, motiviranje, tehnika, behaviorizem, notranja trgovina, elektronsko trženje, segmentacija, definicija, ekonomika, pohištvena industrija, Pliva, Hrvatska, premogovništvo, Premogovnik Velenje, Dom, izbira, Telekom, majhna podjetja, informacisjki sistemi, spremembe, ocene, poslovni proces, logistika, strateški management, zdravila, intelektualna lastnina, avtorsko pravo, javno-zasebno partnerstvo, vzdrževanje cest, zdravstvo, ceste, patenti, komparacije, elektonsko trženje, efektivnost, založništvo, Hofer, prodajalna, Spar Slovenija, podjetništvo, tekstilna industrija, medorganizacijski sistemi, standardi, ISO 9002, Kladivar Žiri, strojna industrija, povpraševanje, osebne finance, Merkur, reklamacije, turizem, zdravilišča, M Servis, Kolinska, reševanje problemov, živilska industrija, energija, odpadni material, Lek, benchmarking, stroški, Trgoavto, sistemi, strateške povezave, združitve podjetij, zaloge, JIT, programi, komunikacije, zakoni, zgodovina, Elan, zaščita potrošnika, Terme Olimia