Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Marja Bešter

Vseh ključnih besed je 104, ki se skupaj pojavijo 119 krat.
11 ključnih besed (10.58 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 26 krat (21.85 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
6x23.08%sporazumevalna zmožnost
2x7.69%tvorjenje besedila, diferenciacija, razredni pouk, slovenščina, začetno opismenjevanje, zapisano besedilo, jezikovni pouk, učenci, učitelji, učna gradiva
1xgovorni nastop, besedno sporočanje, glas, trema, učni pripomočki, nastop, javni govor, predopismenjevalne spretnosti, besedilo, preverjanje znanja, besedilne vrste, skladenjska zmožnost, družinska pismenost, ocenjevanje znanja, učni načrt, neuradno sporazumevanje, pouk, uradno sporazumevanje, starši, osebe s posebnimi potrebami, bralno opismenjevanje v predšolskem obdobju, učni listi, razvoj pismenosti, opismenjevanje, besedila staršev, uradno besedilo, vrednotenje besedil, opisniki vrednotenja, metode dela, uradni dopisi, uradni jezik, razumevanje besedila, dopis, opravičilo, knjižni jezik, jezikovne napake, testi, kontrolne naloge, neknjižni jezik, učna ura, bralne strategije, drugo triletje, delovni zvezki, učbeniki, učiteljeva navodila, izrekanje, tvorjenje pripovedi ob slikah, pripoved, dvojezična ljudska šola, preverjanje in ocenjevanje znanja, računalniška učilnica, IKT v izobraževanju, učenec priseljenec, prilagoditve, poučevanje, vključevanje, učna gradiva za jezikovni pouk pri predmetu slovenščina, učiteljeva samorefleksija o učni uri, učna gradiva za slovenščino, osnovna šola, težave pri postavljanju vejice, nekončno ločilo, jezikovni pouk pri slovenščini, zmožnost tvorjenja besedila ob nizu slik, konstruktivistični pouk, spol samostalnika, metajezikovna zmožnost, odnos učencev do pisanja besedil, individualizirani didaktični pristop, književni pouk, romski pomočnik, individualizacija, Romi, individualni načrt opismenjevanja, časovno razmerje, vzročno razmerje, doživljajski spis, pripovedovalno besedilo, razumevanje, raba vejice, notranja diferenciacija in individualizacija, predbralne spretnosti in sposobnosti, učni pripomoček, predopismenjevalne zmožnosti, pregled domačih nalog, vrste domačih nalog, aktivizirajoča knjiga, razvoj govora, bralna pismenost, vzgojiteljeva vprašanja, pogovor med vzgojiteljem in otroki v vrtcu, spodbujanje otrokovega govora, dvojezično šolstvo