| 1x | | učni načrt, konkretno-logična stopnja, modeli, lunine mene, Sončev mrk, astronomija, prostorske predstave, toplota in temperatura, mavrica, osnovnošolci, naravoslovni pojav, polarni sij, veter, Lunin mrk, tokovi v morjih., izbruh vulkana, gibanje in napačne predstave, nenewtonske tekočine, risanke v šoli, vrste animacij, animirani filmi, spodrsljaji, vpliv medijev, igre, medpredmetno povezovanje, voda, luna, osončje, hitrost, Kayev pojav, električni tok, spoznavanje okolje, svetloba, razvoj otroka, TIMSS, ocenjevanje, napačne predstave, prvo triletje, učna vsebina Čas, Covid-19, 2. razred, soba pobega, sodelovanje, učna motivacija, zaprtje šol, slikanice, poučevanje spoznavanja okolja, ocena tveganj in koristi, Fizika, povratna informacija, dnevna rutina pogovora, sprotna povratna informacija, poučevanje z uporabo slikanic, osnovnošolsko izobraževanje, Mobilne aplikacije, poučevanje naravoslovja in tehnike v 4. in 5. razredu, Izobraževanje na daljavo, toplota, škatlasto sončno kuhališče, odboj svetlobe, sevanje in barve, učenje z didaktičnim pripomočkom »utripač« (»blinker«), formativno spremljanje znanja, raziskovalni pouk, znanje učencev, agregatna stanja, aplikacija Phyphox, pametni telefon, eksperimentiranje, sončna kuhališča, energija, vodni krog, pouk naravoslovja in tehnike v času šolanja na daljavo, električni krog |