Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Bea Tomšič Amon

Vseh ključnih besed je 197, ki se skupaj pojavijo 217 krat.
14 ključnih besed (7.11 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 34 krat (15.67 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
4x11.76%barve
3x8.82%likovna umetnost, ustvarjalnost, prostorsko oblikovanje, likovno izražanje
2x5.88%osnovna šola, čutila, Likovna vzgoja in izobraževanje, svetloba, pouk likovne umetnosti, slikanje, likovna naloga, risba, likovno ustvarjanje
1xZasavje, premogovništvo, rudniki, potrošniki in čistila, mnenja, pedagoška biologija, kolonijska naselja, rudarska stanovanja, medpredmetno povezovanje, življenski smisel, higiena bivalnega prostora, čistoča, nečistoča, telesna higiena, bolezni, tretje življensko obdobje, upokojenci, zadovoljstvo, učni načrt, zimski vrt, likovno nadarjeni učenci, odkrivanje in identifikacija, knjižne ilustracije, likovni jezik, živalski liki, likovna nadarjenost, eksperimentiranje, namembnost balkonov, slovenska arhitektura, likovni material, uporabni izdelki, Lila Prap, bela barva, rastlinjak, arhitekturna risba, razsvetljava v vrtu, grede, vrtni načrt, objekti, oblika v arhitekturi, lov, Lovska zveza Slovenije, lovstvo in kultura, študenti, klasična gradnja, kurivo, ogrevanje, ekološki vplivi, oblikovanje simbola, kaminske peči, podaljšano bivanje, prostor, učna ura, razvoj likovnega izražanja, likovni izdelek, motivi, jaslice, krušna peč, kmečka peč, pečnice, peka kruha, ritual, medij, šablone, risanke, maska, razred, šolski prostor, montažna gradnja, stanovanje v hiši staršev, učni prostori, razsvetljava, vpliv barve, nadomestna gradnja, abstraktna umetnost, abstrakcija, modernizem, gradnja hiše, svetila, hiše, sketchbook, učna priprava, oblikovanje, počutje, osvetljava, kreativnost, notranja oprema, gradnja, likovne učilnice, Photoshop, avtoportret, osebnost, ilustracija, likovna didaktika, Likovne naloge, Otroška risba, papir, prilagajanje, naravni pigmenti, obogatena resničnost, problemski pouk, umetnost s hrano, uporaba hrane pri pouku, Ljubljana, mesto, ulična umetnost, tehnike izdelave grafita, grafiti, likovna tehnika, umetnost zavržene hrane, otroci s primanjkljaji na posameznem učnem področju, prilagoditve pouka, likovni motiv, filmska upodobitev, vizualizacija, naravni materiali, Slepi in slabovidni, delo v skupini, prilagajanje likovnih tehnik, arhitekturno oblikovanje v osnovni šoli, okoljska vzgoja, Umetnost, telo, body art, performans, slabovidni, slepi, tekstil, arhitektura, oseba po onkološkem zdravljenju, osebnostna kompetenca, asemblaž, likovna vzgoja in izobraževanje, ročna dela, motorične spretnosti, kulturna dediščina, vrste grafitov, zgodnja starost, vizualno zaznavanje, likovno mišljenje, medijske grafične podobe, učni proces likovne umetnosti, socialna integracija, konstruktivistično poučevanje in učenje likovne umetnosti, materiali, učenci z lažjo motnjo v duševnem razvoju, medsebojni odnosi, prilagojen program z nižjim izobrazbenim standardom, lutkarstvo, likovna ustvarjalnost, kuhinjska oprema, funkcionalnost, kuhinjski pulti, modra barva, analiza risb, Moda, likovni materiali, mladostniška risba, mladostništvo, likovne tehnike, likovna področja, izkušenjsko učenje, medpodročno povezovanje, prvo in drugo triletje osnovne šole, lokalna identiteta, merilo, maketa, kakovostno staranje, pomoč z likovno umetnostjo, tretje življenjsko obdobje, arhitekturno oblikovanje, Spodnja Šiška, nacionalna identiteta, ležišča, posteljnjak, likovna vzgoja, prvo triletje, postelja, spalnica, ecropska identiteta, nepremična kulturna dediščina, globalizacija, zgodovina