Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Darija Skubic

Vseh ključnih besed je 225, ki se skupaj pojavijo 398 krat.
58 ključnih besed (25.78 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 231 krat (58.04 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
13x5.63%pismenost
12x5.19%govor
10x4.33%bralna pismenost, govorni razvoj, branje
9x3.9%jezik, vzgojitelj
8x3.46%vzgojitelji
6x2.6%predšolski otrok, starši, družinska pismenost, razvoj govora
5x2.16%biblioterapija, predšolsko obdobje, govorno-jezikovni razvoj, Predšolska vzgoja, otrok, zgodnja pismenost
4x1.73%vloga vzgojitelja, verbalno nasilje, porajajoča se pismenost
3x1.3%opismenjevanje, slovenski knjižni jezik, jezikovna vzgoja, družinsko branje, kurikulum za vrtce, predopismenjevanje, sporazumevanje, pripovedovanje, slikanica, slikanica brez besedila
2x0.87%koherentnost, otrokov razvoj, medijska pismenost, bralne navade, knjiga, usvajanje jezika, mediji, participacija, govorno-jezikovne motnje, javni vrtec, dvojezičnost, vrtec, predbralne spretnosti, funkcionalna pismenost, predpisalne spretnosti, Kurikulum za vrtce, bralna motivacija, materni jezik, koncept knjige, govorne napake, predšolski otroci, medij, slikanice, predšolska bralna značka, otroška književnost, mladinska književnost, vključevanje
1xvprašalnik, projektni pristop, proces raziskovanja problema zaprtega tipa, logoped, medicinske sestre, dvojezična vzgoja, učni načrt, jezikovne zmožnosti, kriteriji, komunikacija, pismenosti, učenje, profesorji razrednega pouka, Montessori pedagogika, učenci, dopolnilni pouk maternih jezikov in kultur, Tiny Signers, dokumentacijska pismenost, jezik okolja, odstopanja v govorno-jezikovni komunikaciji, otrokovo besedišče, spodbujanje, vloga staršev in vzgojiteljev, govorno-jezikovna odstopanja, piktogram, ilustracija, revije Ciciban in Cicido, vloga staršev, govorne vaje, fonološko zavedanje, računalniška pismenost, dvojina, vaje za izgovorjavo, Romi, neslovensko govoreči otroci, slovenščina kot drugi/tuji jezik, začetno opismenjevanje, vrtec Montessori, družina, vpliv medijev, besedila, knjižni jezik, montessori vrtec, slikopis, vzgojiteljica, jezikovna vzgoja v vrtcu, pragmatika, jezikovno izražanje, dialoško branje, slovenska narečja, Gardnerjeva teorija neodvisnih inteligenc, konflikti, besedišče, razvoj otroškega govora, teorije govornega razvoja, NTC sistem učenja, knjižne in neknjižne besede, kompetence, branje odraslih, vrste pismenosti, književna vzgoja v vrtcu, konvergentna pedagogika, pogovor, otrokova pismenost, malčki, sodelovalna naravnanost, logopedi, sodelovanje, vzgojitelji predšolskih otrok, otrok in večjezičnost, definicija pismenosti, multikulturna vzgoja, multikulturalizem, pedagoške metode, spodbujanje večjezičnosti v vrtcu, pismenost odraslih, zgodnje učenje tujega jezika, vloga vzgojiteljev, porarajoča se pismenost, vrtci, odnos do branja, besedno in nebesedno sporazumevanje, pedagoški govor, pogovor v vrtcu, osebe s posebnimi potrebami, Drugačnost, risanje po spominu in risanje po neposrednem opazovanju modela, razvojne jezikovne motnje, pripovedovanje zgodbe, poslušanje, gluhi in naglušni otroci, tuji jezik, znakovni jezik, medijski vpliv, medijska vzgoja, toki pona, piktogrami, terapevtsko sredstvo, govor in govorne spretnosti, jezikovno zavedanje, statične in dinamične upodobitve, človeška figura, Priseljenci, medkulturnost, medkulturne kompetence, otroci priseljenci, Večkulturnost, drugačnost, Bralne značke, stališča staršev, Biblioterapija, smernice, Otroški vrtci, načini uporabe slikanice v vrtcu, problemska tematika, predšolska vzgoja, otroška risba, neknjižni jezik, narečje, Slovenska narečja, Pogovorni jezik, ljubljanski vrtci, grafomotorika, grafomotorični komplet Mihliš22, preprečevanje, žrtve, raba knjižnega jezika, vseživljenjsko razvijanje bralne pismenosti, vrstniško nasilje, Knjige in branje, pomoč z umetnostjo, vrednote, zborni jezik, bodoči pedagoški delavci, Nacionalna strategija za razvoj bralne pismenosti, govor v predšolskem obdobju, gibanje v predšolskem obdobju, jezikovna zmožnost, animirani film, NTC-program, govorno-jezikovne spretnosti, slovenščina, Pismenost, koherentnost zgodbe, govor otrok, motnja sluha, predopismenjevalne zmožnosti, kultura, otrok priseljenec, predsodki, verbalizacija, metode spodbujanja verbalizacije, program vrtca montessori, pravljice, risanke, slovenščina kot drugi jezik, pedagogika montessori, ilustracije, razvoj bralnih sposobnosti, nejezikovno sporazumevanje, pripovedovalna zmožnost, problemska slikanica, razvoj govora in jezika štiri, področje jezika, didaktični pripomočki, digitalna tehnologija, medpodročno povezovanje