Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Darija Skubic

Vseh ključnih besed je 235, ki se skupaj pojavijo 427 krat.
62 ključnih besed (26.38 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 254 krat (59.48 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
13x5.12%pismenost
12x4.72%bralna pismenost, govor
11x4.33%branje
10x3.94%jezik, govorni razvoj
9x3.54%vzgojitelj, vzgojitelji
8x3.15%predšolski otrok
7x2.76%starši, družinska pismenost
6x2.36%Predšolska vzgoja, zgodnja pismenost, razvoj govora, govorno-jezikovni razvoj
5x1.97%otrok, predšolsko obdobje, biblioterapija
4x1.57%porajajoča se pismenost, vloga vzgojitelja, verbalno nasilje
3x1.18%družinsko branje, slikanica, slikanica brez besedila, pripovedovanje, materni jezik, vrtec, opismenjevanje, predopismenjevanje, slovenski knjižni jezik, dvojezičnost, kurikulum za vrtce, sporazumevanje, jezikovna vzgoja
2x0.79%knjiga, medij, bralne navade, medijska pismenost, otrokov razvoj, koherentnost, predbralne spretnosti, mediji, govorno-jezikovne motnje, participacija, govorne napake, bralna motivacija, javni vrtec, funkcionalna pismenost, Kurikulum za vrtce, predpisalne spretnosti, Pismenost, usvajanje jezika, predšolski otroci, koncept knjige, vključevanje, mladinska književnost, fonološko zavedanje, kultura, predšolska bralna značka, slikanice, otroška književnost, otrok priseljenec
1xjezikovne zmožnosti, komunikacija, Tiny Signers, profesorji razrednega pouka, učenci, dvojina, logopedi, pogovor, otrok in večjezičnost, zgodnje učenje tujega jezika, spodbujanje večjezičnosti v vrtcu, otroci, književna vzgoja v vrtcu, prostočasno branje, dopolnilni pouk maternih jezikov in kultur, sodelovanje, otrokova pismenost, porarajoča se pismenost, študij, odstopanja v govorno-jezikovni komunikaciji, otrokovo besedišče, spodbujanje, vloga staršev, vloga staršev in vzgojiteljev, govorno-jezikovna odstopanja, piktogram, ilustracija, revije Ciciban in Cicido, govorne vaje, neslovensko govoreči otroci, drugi jezik, stališča, projektni pristop, proces raziskovanja problema zaprtega tipa, dvojezična vzgoja, Montessori pedagogika, slovenščina kot drugi/tuji jezik, medkulturna vzgoja, vrtec Montessori, kriteriji, vrste pismenosti, konvergentna pedagogika, malčki, družina, logoped, vzgojitelji predšolskih otrok, pismenost odraslih, jezikovna vzgoja v vrtcu, multikulturalizem, multikulturna vzgoja, vloga vzgojiteljev, učenje, pismenosti, vaje za izgovorjavo, Romi, začetno opismenjevanje, jezik okolja, računalniška pismenost, dokumentacijska pismenost, vprašalnik, medicinske sestre, učni načrt, jezikovno izražanje, vpliv medijev, knjižni jezik, montessori vrtec, dialoško branje, NTC sistem učenja, vzgojiteljica, pragmatika, definicija pismenosti, slikopis, branje odraslih, Gardnerjeva teorija neodvisnih inteligenc, konflikti, kompetence, knjižne in neknjižne besede, slovenska narečja, besedila, teorije govornega razvoja, razvoj otroškega govora, sodelovalna naravnanost, družinsko okolje, besedišče, pedagoške metode, gibanje v predšolskem obdobju, Slovenska narečja, Otroški vrtci, medijski vpliv, medijska vzgoja, Pogovorni jezik, znakovni jezik, piktogrami, toki pona, tuji jezik, smernice, grafomotorika, risanke, medkulturnost, metode spodbujanja verbalizacije, Priseljenci, pravljice, program vrtca montessori, grafomotorični komplet Mihliš22, otroci priseljenci, medkulturne kompetence, jezikovno zavedanje, ljubljanski vrtci, razvojne jezikovne motnje, pripovedovanje zgodbe, načini uporabe slikanice v vrtcu, Drugačnost, problemska tematika, risanje po spominu in risanje po neposrednem opazovanju modela, otroška risba, človeška figura, statične in dinamične upodobitve, osebe s posebnimi potrebami, odnos do branja, terapevtsko sredstvo, govor in govorne spretnosti, neknjižni jezik, narečje, gluhi in naglušni otroci, poslušanje, besedno in nebesedno sporazumevanje, pedagoški govor, pogovor v vrtcu, verbalizacija, Večkulturnost, Knjige in branje, Slovenija, raba knjižnega jezika, otroški vrtci, žrtve, preprečevanje, zborni jezik, vrtci, vrstniško nasilje, vseživljenjsko razvijanje bralne pismenosti, bodoči pedagoški delavci, govor v predšolskem obdobju, predšolska vzgoja, jezikovna zmožnost, animirani film, NTC-program, govorno-jezikovne spretnosti, Nacionalna strategija za razvoj bralne pismenosti, slovenščina, koherentnost zgodbe, vrednote, pomoč z umetnostjo, pedagogika montessori, področje jezika, didaktični pripomočki, digitalna tehnologija, slovenščina kot drugi jezik, drugačnost, načini spodbujanja bralne pismenosti, predopismenjevalne zmožnosti, predsodki, Biblioterapija, razvoj govora in jezika štiri, Bralne značke, pripovedovalna zmožnost, motnja sluha, govor otrok, nejezikovno sporazumevanje, stališča staršev, problemska slikanica, ilustracije, razvoj bralnih sposobnosti, medpodročno povezovanje