Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Andreja Hočevar

Vseh ključnih besed je 122, ki se skupaj pojavijo 220 krat.
25 ključnih besed (20.49 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 123 krat (55.91 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
19x15.45%diplomska dela
15x12.2%pedagogika
14x11.38%pedagoška metodologija
10x8.13%predšolska pedagogika
7x5.69%vrtec
6x4.88%specialna pedagogika, vrtci
5x4.07%otroci s posebnimi potrebami, integracija
3x2.44%diplomsko delo, andragogika, predšolski otroci, kurikulum
2x1.63%starši, izobraževanje vzgojiteljic, vzgojiteljice, družina, otroci, slepi, prikriti kurikulum, študija primera, vzgoja, spolni stereotipi, slabovidni, sodelovanje
1xprofesionalni razvoj, branje, vzgojitelji, strokovni delavci, slabovidni otroci, slepi otroci, pripovedovanje, družine, moteče vedenje predšolskih otrok, epilepsija, vrstniki, odzivi, vseživljenjsko izobraževanje, predšolska vzgoja, zgodovina izobraževanja odraslih, kulturna društva, zgodnje učenje tujega jezika, tuji jezik, inkluzija, materinščina, športna društva, Žalec, komunikacijske strategije, zasebni vrtci, sporazumevanje, sporočanje, slovenščina, govorne motnje, portfolio, slovensščina, sporazumevnaje, spolna vzgoja, multipla skleroza, pedagoška sociologija, pedagoški govor, pootročeni govor, avtizem, otroška igra, komunikacija, naglušni, gluhi, družinska vzgoja, socialna integracija, pripovedovanje zgodb v različnih pogojih, kohezivnost, vzgojo in izobraževanje Janeza Levca Ljubljana – enota Dom, Center za usposabljanje, mladostniki z lažjo in zmerno motnjo v duševnem razvoju, koherentnost, skladenjska raven, slikanica, muzejska pedagogika, govorni razvoj, vrtec Montessori, javni vrtec, Facebook, spletno nasilje, spremembe zakonodaje, spremembe učnih načrtov, Zakon o osnovni šoli, Bela knjiga, prvi razred, nasilje nad otrokom v družini, pravni okvir, strokovna priporočila, programi izobraževanja in usposabljanja, znaki in posledice nasilja nad otrokom, oblike, formalni postopek, družinske delavnice, prilagoditve muzejev in galerij, medvrstniško nasilje, šola, sodobni slovenski roman, položaj otroka, vloga moškega, preventivni programi za preprečevanje medvrstniškega nasilja, stališča učencev o medvrstniškem nasilju, neformalno izobraževanje, vseživljenjsko učenje, odlog šolanja, bolonjska magistrska dela, magistrska dela, vloga ženske, družinska pluralizacija, spol, spolne vloge, delitev gospodinjskih opravil, delo muzejskega pedagoga, obiskovalci kulturnih ustanov kot potrošniki, pravljice, Vladimir Propp, profesionalni razvoj., kakovost v vrtcih, strokovne delavke vrtca, Nadaljnje izobraževanje in usposabljanje, ciljne skupine