Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (2)
Mitja Vrdelja:
Vpliv zaupanja ter afektivnih in kognitivnih dejavnikov na komuniciranje mater v povezavi s cepljenjem
Pedja Ašanin Gole:
Institucionalizacija odnosov z javnostmi v institucionalnem okviru korporativnega upravljanja podjetij v večinski državni lasti
Magistrska dela (6)
Tanja Papež:
Prepoznavanje spletnega izvornega oglaševanja med digitalnimi domorodci
Ana Gabršček:
Vpliv generacijskih dejavnikov na percepcijo znamke delodajalca
Nina Lenko:
Izvorno oglaševanje: opredelitev skozi teoretska izhodišča in prakso v slovenskih medijih
Sara Stepančič:
Marketing iz zasede na olimpijskih igrah
Kristina Bogataj:
Spletna družbena omrežja kot orodje odnosov z javnostmi na državnozborskih volitvah v Sloveniji 2018
Tina Lobnik:
Vpliv lažnih novic
Diplomska dela (4)
Klara Moškon:
(Ne)doslednost v kriznem komuniciranju
Žan Černoša:
Vrednotenje strateškega komuniciranja pri Zagovorniku načela enakosti po modelu GCS
Pia Kraševec:
Sporočila za javnost na družbenih medijih
Julija Jordan:
Spremembe v Facebook algoritmih: soočanje podjetij