Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (3)

  1. Sanda Vrhovac: Elementi politične patologije in njihov vpliv na volilno abstinenco
  2. Nauman Zaheer: Potrošnikove namere pri sprejemanju in uporabi mobilnega oglaševanja
  3. Mitja Vrdelja: Vpliv zaupanja ter afektivnih in kognitivnih dejavnikov na komuniciranje mater v povezavi s cepljenjem

Magistrska dela (32)

  1. Roman Zatler: Značilnosti slovenskih in ameriških volilcev glede na čas njihove volilne odločitve
  2. Andreja Novak: Ugled in uglednostni kapital v farmacevtski industriji v Sloveniji
  3. Mojca Ternovšek: Vpliv interneta na volitve
  4. Uroš Tovornik: Slovenski in ameriški kontekst političnega organiziranja starejših
  5. Matej Molek: Primerjava organizacijske kulture in internega marketinga podjetja Google in izbranih slovenskih podjetij
  6. Anja Čampa: Vpliv spletnega oglaševanja na povečanje obiskanosti novega spletnega mesta
  7. Mateja Cugmas: Skladnost vsebin volilnih dokumentov in povolilnega dela
  8. Urša Golob: Percepcija koristi in stroškov sodelujoče tekmovalnosti v malih tehnoloških podjetjih
  9. Diana Stožinič: Moč soustvarjanja osebne znamke predsedniškega kandidata
  10. Brina Lampreht Golob: Vezana prosperiteta gospodarstva in marketinške kulture na primeru mesta Shenzhen
  11. Anja Peurača: Spletno nakupovanje živil: segmentacija porabnikov na slovenskem trgu
  12. Monika Medved: Segmentacija potrošnikov na osnovi procesa nakupnega odločanja: trg ležišč v Sloveniji
  13. Mojca Skrt: Uporaba družbenih medijev v tržnem komuniciranju malih B2B podjetij v Sloveniji
  14. Vid Žiberna: Jezikovna kultura in v oglasnih besedilih izraženi življenjski stil
  15. Damijan Omerza: Zadovoljstvo deležnikov in kakovost storitev v poslovnem modelu nizkocenovnega cestnega prevoznika
  16. Maja Mežan: Instagram kot osrednji tržnokomunikacijski kanal; študija primera sedmih slovenskih življenskostilnih blagovnih znamk mikro podjetij
  17. Mitja Vrdelja: Komuniciranje cepljenja skozi prizmo situacijske teorije javnosti
  18. Sara Težak: Marketing v zrelih start-up podjetjih
  19. Ana Pipuš: Vpliv lojalnosti strank in relevantnosti vsebine na učinkovitost personaliziranih e-sporočil
  20. David Jurić: Potrošnja ponaredkov in imitacij iz sveta mode
  21. Saša Rozman: Nakupno-prodajni proces na pragu popolne transformacije
  22. Ana Peteros: Iskanje najboljšega ali zadovoljevanje preferenc
  23. Staša Štajnpihler: Konceptualne metafore pri poročanju o begunski krizi: analiza z vidika kognitivne lingvistike
  24. Katja Špoljar: Problem uporabe lažnih Facebook všečkov z namenom umetnega napihovanja priljubljenosti blagovne znamke
  25. Maša Gregorič: Prilagajanje programa Arianna na ključne spremembe v uporabi televizije in televizijskem oglaševanju v Sloveniji
  26. Tjaša Jarc: Zaznavanje kakovosti izdelkov in storitev pri spremembi uporabe strategij potega in potiska
  27. Nika Rožanc: Še vedno ne tam, kjer so ljudje? Analiza uporabe spletnega družbenega omrežja Facebook s strani lokalne samouprave v Sloveniji
  28. Monika Jerič: Spletne ocene v hotelirstvu: vpliv na zasedenost in upravljanje ocen
  29. Nika Savnik: Marketing destinacije: podoba Slovenije kot turistične destinacije na primeru predstavnikov turizma na evropskih trgih
  30. Sara Maša Modic: Ekonomski in sociološki dejavniki nakupa izdelkov prestižnih blagovnih znamk in njihovih ponaredkov
  31. Vita Vlašič: Primerjava voditeljskega diskurza v dnevnoinformativnih oddajah na javni in komercialni televiziji: Dnevnik in 24UR
  32. Julija Jordan: Komuniciranje zasebne politike podjetja Meta

Diplomska dela (79)

  1. Maja Hribar: Segmentacija življenjskih stilov preživljanje prostega časa
  2. Maja Nikolić: Merjenje zadovoljstva potrošnikov
  3. Nina Nosan: Ekstremno desna stališča v slovenskem javnem mnenju ob koncu procesa demokratizacije
  4. Nina Čižman: Uporabniško usmerjeno oglaševanje v internetu
  5. Mojca Maležič: Spletni iskalnik kot trženjsko orodje
  6. Ana Peklaj: Politika regionalnega razvoja Slovenije v okviru regionalne politike Evropske unije v novi finančni perspektivi
  7. Mitja Vidic: Konkurenčne prednosti in slabosti Slovenije kot turistične destinacije
  8. Polonca Bezjak: Arboretum Volčji Potok
  9. Teja Benkovič: Merjenje zadovoljstva golfistov z igriščem Arburetum
  10. Manca Tominc: Odpor do nakupovanja
  11. Jernej Gorišek Sever: Skydive Venezuela
  12. Polonca Učakar: Neopredeljeni volivci in njihov odnos do vladnih politik
  13. Maja Osolnik: Zadovoljstvo uporabnikov storitev podjetja H. P. E. d. o. o.
  14. Simona Šantl: Aktualnost sodobnega potrošniškega subjekta
  15. Rozi Bernik: Teorije in metodologije managementa človeških virov v javni upravi
  16. Mateja Jugovic: Marketing in Web 2.0
  17. Aleša Pečnik: Prodajna in marketinška naravnanost - kako se odražata v marketinških raziskavah
  18. Romana Krejan Muževič: Projektni management v mednarodnem trženjskem raziskovanju na primeru podjetja Interbora d.o.o
  19. Marko Bačnar: Pomen tržne raziskave za poslovni načrt
  20. Ida Brunski: Vloga tržnega raziskovanja pri integriranem tržnem komuniciranju v Sloveniji
  21. Sašo Oven: Mobilno oglaševanje in slovenski potrošniki
  22. Urša Velkavrh Vedenik: Optimizacija spletnih strani v dobi Spleta 2.0
  23. Romina Markič: Karierne poti v marketinškem raziskovanju
  24. Žan Lebič: Internacionalizacija podjetja in prispevek tujih gospodarskih zbornic k internacionalizaciji podjetja
  25. Katja Škafar: Z vzponom družbenih medijev do novih raziskovalnih tehnik v marketinškem raziskovanju
  26. Adrijana Korez: Vpliv kampanje Kupujem slovensko na zaznavo izdelkov slovenskega porekla pri potrošnikih
  27. Maša Pirnat: Vloga in pomen marketinškega raziskovanja v Sloveniji
  28. Mateja Zupan: Tržno raziskovanje v Sloveniji
  29. Andrej Colarič: Analiza zadovoljstva z dodatnim programom na domačih tekmah KK Krka
  30. Maja Burja: Ključni vsebinski dejavniki uspešnosti virusnega oglaševanja
  31. Ana Petančič: Najboljša uporabniška izkušnja na prodajnem mestu
  32. Katja Belošević: Predsedniške volitve 2012
  33. Sara Težak: Odnos porabnikov do koncepta soustvarjanja
  34. Mateja Požar: Uporaba metode spremljanja oči (eye-tracking) v ZDA in primerjava s Slovenijo
  35. Živa Vovk: Napredek mobilnega oglaševanja
  36. Matej Ovčar: Trženjske priložnosti manjših butičnih hotelov na primeru hotela Mitra
  37. Alja Majcenić: Interno komuniciranje in zadovoljstvo zaposlenih v podjetju Bohor d.o.o
  38. Tjaša Pinter: Uspešnost in učinkovitost mobilnega oglaševanja
  39. Jan Gerič: Načrtovanje uspešne Kickstarter kampanje izdelka s ciljem nad 25.000 dolarjev
  40. Alja Nike Skrt: Konstrukcija identitete na Instagramu
  41. Luka Krajnik: Segmentacija pivcev energijskih pijač v Sloveniji glede na njihove življenjske stile
  42. Saša Prelovšek: Merjenje uspešnosti komunikacijskih akcij
  43. Tanja Šafar: Vlaganje v spletno oglaševanje v Sloveniji
  44. Maša Logar: Dejavniki kredibilnosti uporabniških ocen v Sloveniji
  45. Jakob Kapus: Zvestoba strank športnim centrom
  46. Tadej Rovtar: Posebnosti trženja z oglaševalskimi produkti na profesionalnem družbenem omrežju LinkedIn
  47. Saša Mulej: Celostni marketing v Pasjem centru
  48. Uroš Svenšek: Personalizacija oglasov na družbenem omrežju Facebook
  49. Maja Kovač: Odnos med samosledenjem in percepcijo kakovosti življenja posameznika
  50. Maja Kovačič: Marketinški pristop k obuditvi mestnega kina kot zasebni neprofitni zavod
  51. Evelina Krpič: Primerjava procesa ustvarjanja oglaševalske akcije z orodjema Google AdWords in Bing Ads
  52. Urška Lisjak: Prodaja živil v razsutem stanju kot podaljšek ponudbe organsko in lokalno pridelane hrane
  53. Tina Grbac: Avtomatizacija digitalnega oglaševanja
  54. Tina Adamlje: Oglaševanje na spletu v javnem in zasebnem sektorju
  55. Igor Oman: Dejavniki, ki vplivajo na zadovoljstvo s programi zvestobe
  56. Doris Turk: Prehod od tradicionalnega k internetnemu oglaševanju na primeru podjetja Kamini Kočevar
  57. Dalibor Jugović: Socialno-marketinški pristop k reševanju družbenih problemov na primeru krvodajalstva
  58. Urška Grad: Uspešnost slovenske blagovne znamke
  59. Anže Petrič: Sodobna digitalna marketinška orodja
  60. Bojan Krašovec: Mobilno trgovanje in impulzivni nakupi
  61. Kaja Petrovič: Zaznava sodelovanja med podjetjem in znanimi modnimi oblikovalci
  62. Staša Požun Rozman: Analiza elementov radijskega oglasa
  63. Manca Jeršin: Internetni marketing turističnih destinacij na primeru doline Soče
  64. Pia Ambrož: Odnos igralcev mobilnih iger do oglaševanja v mobilnih igrah
  65. Tjaša Črv: Analiza učinkovitosti e-poštnega marketinga neprofitne organizacije AEGEE-Ljubljana
  66. Tit Lončar: Vpliv govoric na izbiro študija
  67. Ajda Sever: Trženje blagovnih znamk na podlagi vpliva zvezdnikov
  68. Tjaša Remškar: Vpliv marketinškega komuniciranja prek novih medijev na pripadnost blagovni znamki 24 ur
  69. Petra Siard: Motivi za ponudbo lokalne hrane izvajalcev gostinskih dejavnosti v Sloveniji
  70. Nina Podboj: Značilnosti uporabe glasbe v slovenskih televizijskih oglasih
  71. Lara Ograjenšek: Moč slovenskih modnih vplivnežev v procesu nakupnega odločanja milenijcev
  72. Tina Gams: "Igra rokentrol cela Jugoslavija"
  73. Marina Bračić: Primerjava rezultatov metode sledenja pogledu in priklica
  74. Nika Sotlar: Raziskovanje imidža blagovnih znamk s pomočjo projekcijskih tehnik
  75. Špela Han: Obravnava spolnega nadlegovanja nad ženskami na delovnem mestu kot element družbene odgovornosti podjetij
  76. Samo Zavašnik: Ešporti‌ ‌kot‌ ‌oglaševalska‌ ‌platforma‌ ‌v‌ ‌Sloveniji‌
  77. Ema Zdešar: Raziskava segmentov potrošnikov in njihovih pričakovanj do napak in strategij okrevanja v spletnih trgovinah
  78. Tinkara Kern: Zasnova marketinškega načrta za spiritualno turistično nastanitev v slovenskem prostoru
  79. Miroslav Vidaković: Vpliv umetne inteligence na organizacijo procesov v marketingu

Druga dela (14)

  1. Samo Kropivnik, Roman Zatler: Naklonjenost volivcev strankam in/ali voditeljem strank
  2. Samo Kropivnik: Vrednotni habitusi kot empirična tipologija
  3. Samo Kropivnik, Nataša Kejžar: Potenciali opisne analize omrežij za trženjsko načrtovanje na internetu
  4. Samo Kropivnik: Tipi interesnih skupin glede na pogostost izvajanja izbranih aktivnosti
  5. Samo Kropivnik: Proučevanje volilnih izidov
  6. Samo Kropivnik: Politični zemljevid Slovenije
  7. Samo Kropivnik: Empirično raziskovanje parlamentov
  8. Sašo Oven, Samo Kropivnik, Urša Golob: Odnos slovenskih potrošnikov do mobilnega oglaševanja
  9. Samo Kropivnik, Sanda Vrhovac: Pojavi politične patologije v evropskih novih demokracijah
  10. Danica Fink-Hafner, Samo Kropivnik: Politična udeležba v posocializmu: med deformirano modernostjo, novo modernizacijo in postmodernostjo
  11. Breda Luthar, Samo Kropivnik: Država svetovljanov in dežela lokalcev
  12. Anton Kramberger, Samo Kropivnik: Področje proučevanja političnega vedenja
  13. Nauman Zaheer, Muhammad Kashif, Samo Kropivnik: Exploring factors affecting pakistani students’ intentions to accept and use mobile advertising
  14. Samo Kropivnik, Mitja Vrdelja: STOPS and multivariate hierarchical aglomerative clustering