Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (3)
Sanda Vrhovac:
Elementi politične patologije in njihov vpliv na volilno abstinenco
Nauman Zaheer:
Potrošnikove namere pri sprejemanju in uporabi mobilnega oglaševanja
Mitja Vrdelja:
Vpliv zaupanja ter afektivnih in kognitivnih dejavnikov na komuniciranje mater v povezavi s cepljenjem
Magistrska dela (32)
Roman Zatler:
Značilnosti slovenskih in ameriških volilcev glede na čas njihove volilne odločitve
Andreja Novak:
Ugled in uglednostni kapital v farmacevtski industriji v Sloveniji
Mojca Ternovšek:
Vpliv interneta na volitve
Uroš Tovornik:
Slovenski in ameriški kontekst političnega organiziranja starejših
Matej Molek:
Primerjava organizacijske kulture in internega marketinga podjetja Google in izbranih slovenskih podjetij
Anja Čampa:
Vpliv spletnega oglaševanja na povečanje obiskanosti novega spletnega mesta
Mateja Cugmas:
Skladnost vsebin volilnih dokumentov in povolilnega dela
Urša Golob:
Percepcija koristi in stroškov sodelujoče tekmovalnosti v malih tehnoloških podjetjih
Diana Stožinič:
Moč soustvarjanja osebne znamke predsedniškega kandidata
Brina Lampreht Golob:
Vezana prosperiteta gospodarstva in marketinške kulture na primeru mesta Shenzhen
Anja Peurača:
Spletno nakupovanje živil: segmentacija porabnikov na slovenskem trgu
Monika Medved:
Segmentacija potrošnikov na osnovi procesa nakupnega odločanja: trg ležišč v Sloveniji
Mojca Skrt:
Uporaba družbenih medijev v tržnem komuniciranju malih B2B podjetij v Sloveniji
Vid Žiberna:
Jezikovna kultura in v oglasnih besedilih izraženi življenjski stil
Damijan Omerza:
Zadovoljstvo deležnikov in kakovost storitev v poslovnem modelu nizkocenovnega cestnega prevoznika
Maja Mežan:
Instagram kot osrednji tržnokomunikacijski kanal; študija primera sedmih slovenskih življenskostilnih blagovnih znamk mikro podjetij
Mitja Vrdelja:
Komuniciranje cepljenja skozi prizmo situacijske teorije javnosti
Sara Težak:
Marketing v zrelih start-up podjetjih
Ana Pipuš:
Vpliv lojalnosti strank in relevantnosti vsebine na učinkovitost personaliziranih e-sporočil
David Jurić:
Potrošnja ponaredkov in imitacij iz sveta mode
Saša Rozman:
Nakupno-prodajni proces na pragu popolne transformacije
Ana Peteros:
Iskanje najboljšega ali zadovoljevanje preferenc
Staša Štajnpihler:
Konceptualne metafore pri poročanju o begunski krizi: analiza z vidika kognitivne lingvistike
Katja Špoljar:
Problem uporabe lažnih Facebook všečkov z namenom umetnega napihovanja priljubljenosti blagovne znamke
Maša Gregorič:
Prilagajanje programa Arianna na ključne spremembe v uporabi televizije in televizijskem oglaševanju v Sloveniji
Tjaša Jarc:
Zaznavanje kakovosti izdelkov in storitev pri spremembi uporabe strategij potega in potiska
Nika Rožanc:
Še vedno ne tam, kjer so ljudje? Analiza uporabe spletnega družbenega omrežja Facebook s strani lokalne samouprave v Sloveniji
Monika Jerič:
Spletne ocene v hotelirstvu: vpliv na zasedenost in upravljanje ocen
Nika Savnik:
Marketing destinacije: podoba Slovenije kot turistične destinacije na primeru predstavnikov turizma na evropskih trgih
Sara Maša Modic:
Ekonomski in sociološki dejavniki nakupa izdelkov prestižnih blagovnih znamk in njihovih ponaredkov
Vita Vlašič:
Primerjava voditeljskega diskurza v dnevnoinformativnih oddajah na javni in komercialni televiziji: Dnevnik in 24UR
Julija Jordan:
Komuniciranje zasebne politike podjetja Meta
Diplomska dela (79)
Maja Hribar:
Segmentacija življenjskih stilov preživljanje prostega časa
Maja Nikolić:
Merjenje zadovoljstva potrošnikov
Nina Nosan:
Ekstremno desna stališča v slovenskem javnem mnenju ob koncu procesa demokratizacije
Nina Čižman:
Uporabniško usmerjeno oglaševanje v internetu
Mojca Maležič:
Spletni iskalnik kot trženjsko orodje
Ana Peklaj:
Politika regionalnega razvoja Slovenije v okviru regionalne politike Evropske unije v novi finančni perspektivi
Mitja Vidic:
Konkurenčne prednosti in slabosti Slovenije kot turistične destinacije
Polonca Bezjak:
Arboretum Volčji Potok
Teja Benkovič:
Merjenje zadovoljstva golfistov z igriščem Arburetum
Manca Tominc:
Odpor do nakupovanja
Jernej Gorišek Sever:
Skydive Venezuela
Polonca Učakar:
Neopredeljeni volivci in njihov odnos do vladnih politik
Maja Osolnik:
Zadovoljstvo uporabnikov storitev podjetja H. P. E. d. o. o.
Simona Šantl:
Aktualnost sodobnega potrošniškega subjekta
Rozi Bernik:
Teorije in metodologije managementa človeških virov v javni upravi
Mateja Jugovic:
Marketing in Web 2.0
Aleša Pečnik:
Prodajna in marketinška naravnanost - kako se odražata v marketinških raziskavah
Romana Krejan Muževič:
Projektni management v mednarodnem trženjskem raziskovanju na primeru podjetja Interbora d.o.o
Marko Bačnar:
Pomen tržne raziskave za poslovni načrt
Ida Brunski:
Vloga tržnega raziskovanja pri integriranem tržnem komuniciranju v Sloveniji
Sašo Oven:
Mobilno oglaševanje in slovenski potrošniki
Urša Velkavrh Vedenik:
Optimizacija spletnih strani v dobi Spleta 2.0
Romina Markič:
Karierne poti v marketinškem raziskovanju
Žan Lebič:
Internacionalizacija podjetja in prispevek tujih gospodarskih zbornic k internacionalizaciji podjetja
Katja Škafar:
Z vzponom družbenih medijev do novih raziskovalnih tehnik v marketinškem raziskovanju
Adrijana Korez:
Vpliv kampanje Kupujem slovensko na zaznavo izdelkov slovenskega porekla pri potrošnikih
Maša Pirnat:
Vloga in pomen marketinškega raziskovanja v Sloveniji
Mateja Zupan:
Tržno raziskovanje v Sloveniji
Andrej Colarič:
Analiza zadovoljstva z dodatnim programom na domačih tekmah KK Krka
Maja Burja:
Ključni vsebinski dejavniki uspešnosti virusnega oglaševanja
Ana Petančič:
Najboljša uporabniška izkušnja na prodajnem mestu
Katja Belošević:
Predsedniške volitve 2012
Sara Težak:
Odnos porabnikov do koncepta soustvarjanja
Mateja Požar:
Uporaba metode spremljanja oči (eye-tracking) v ZDA in primerjava s Slovenijo
Živa Vovk:
Napredek mobilnega oglaševanja
Matej Ovčar:
Trženjske priložnosti manjših butičnih hotelov na primeru hotela Mitra
Alja Majcenić:
Interno komuniciranje in zadovoljstvo zaposlenih v podjetju Bohor d.o.o
Tjaša Pinter:
Uspešnost in učinkovitost mobilnega oglaševanja
Jan Gerič:
Načrtovanje uspešne Kickstarter kampanje izdelka s ciljem nad 25.000 dolarjev
Alja Nike Skrt:
Konstrukcija identitete na Instagramu
Luka Krajnik:
Segmentacija pivcev energijskih pijač v Sloveniji glede na njihove življenjske stile
Saša Prelovšek:
Merjenje uspešnosti komunikacijskih akcij
Tanja Šafar:
Vlaganje v spletno oglaševanje v Sloveniji
Maša Logar:
Dejavniki kredibilnosti uporabniških ocen v Sloveniji
Jakob Kapus:
Zvestoba strank športnim centrom
Tadej Rovtar:
Posebnosti trženja z oglaševalskimi produkti na profesionalnem družbenem omrežju LinkedIn
Saša Mulej:
Celostni marketing v Pasjem centru
Uroš Svenšek:
Personalizacija oglasov na družbenem omrežju Facebook
Maja Kovač:
Odnos med samosledenjem in percepcijo kakovosti življenja posameznika
Maja Kovačič:
Marketinški pristop k obuditvi mestnega kina kot zasebni neprofitni zavod
Evelina Krpič:
Primerjava procesa ustvarjanja oglaševalske akcije z orodjema Google AdWords in Bing Ads
Urška Lisjak:
Prodaja živil v razsutem stanju kot podaljšek ponudbe organsko in lokalno pridelane hrane
Tina Grbac:
Avtomatizacija digitalnega oglaševanja
Tina Adamlje:
Oglaševanje na spletu v javnem in zasebnem sektorju
Igor Oman:
Dejavniki, ki vplivajo na zadovoljstvo s programi zvestobe
Doris Turk:
Prehod od tradicionalnega k internetnemu oglaševanju na primeru podjetja Kamini Kočevar
Dalibor Jugović:
Socialno-marketinški pristop k reševanju družbenih problemov na primeru krvodajalstva
Urška Grad:
Uspešnost slovenske blagovne znamke
Anže Petrič:
Sodobna digitalna marketinška orodja
Bojan Krašovec:
Mobilno trgovanje in impulzivni nakupi
Kaja Petrovič:
Zaznava sodelovanja med podjetjem in znanimi modnimi oblikovalci
Staša Požun Rozman:
Analiza elementov radijskega oglasa
Manca Jeršin:
Internetni marketing turističnih destinacij na primeru doline Soče
Pia Ambrož:
Odnos igralcev mobilnih iger do oglaševanja v mobilnih igrah
Tjaša Črv:
Analiza učinkovitosti e-poštnega marketinga neprofitne organizacije AEGEE-Ljubljana
Tit Lončar:
Vpliv govoric na izbiro študija
Ajda Sever:
Trženje blagovnih znamk na podlagi vpliva zvezdnikov
Tjaša Remškar:
Vpliv marketinškega komuniciranja prek novih medijev na pripadnost blagovni znamki 24 ur
Petra Siard:
Motivi za ponudbo lokalne hrane izvajalcev gostinskih dejavnosti v Sloveniji
Nina Podboj:
Značilnosti uporabe glasbe v slovenskih televizijskih oglasih
Lara Ograjenšek:
Moč slovenskih modnih vplivnežev v procesu nakupnega odločanja milenijcev
Tina Gams:
"Igra rokentrol cela Jugoslavija"
Marina Bračić:
Primerjava rezultatov metode sledenja pogledu in priklica
Nika Sotlar:
Raziskovanje imidža blagovnih znamk s pomočjo projekcijskih tehnik
Špela Han:
Obravnava spolnega nadlegovanja nad ženskami na delovnem mestu kot element družbene odgovornosti podjetij
Samo Zavašnik:
Ešporti kot oglaševalska platforma v Sloveniji
Ema Zdešar:
Raziskava segmentov potrošnikov in njihovih pričakovanj do napak in strategij okrevanja v spletnih trgovinah
Tinkara Kern:
Zasnova marketinškega načrta za spiritualno turistično nastanitev v slovenskem prostoru
Miroslav Vidaković:
Vpliv umetne inteligence na organizacijo procesov v marketingu
Druga dela (14)
Samo Kropivnik, Roman Zatler:
Naklonjenost volivcev strankam in/ali voditeljem strank
Samo Kropivnik:
Vrednotni habitusi kot empirična tipologija
Samo Kropivnik, Nataša Kejžar:
Potenciali opisne analize omrežij za trženjsko načrtovanje na internetu
Samo Kropivnik:
Tipi interesnih skupin glede na pogostost izvajanja izbranih aktivnosti
Samo Kropivnik:
Proučevanje volilnih izidov
Samo Kropivnik:
Politični zemljevid Slovenije
Samo Kropivnik:
Empirično raziskovanje parlamentov
Sašo Oven, Samo Kropivnik, Urša Golob:
Odnos slovenskih potrošnikov do mobilnega oglaševanja
Samo Kropivnik, Sanda Vrhovac:
Pojavi politične patologije v evropskih novih demokracijah
Danica Fink-Hafner, Samo Kropivnik:
Politična udeležba v posocializmu: med deformirano modernostjo, novo modernizacijo in postmodernostjo
Breda Luthar, Samo Kropivnik:
Država svetovljanov in dežela lokalcev
Anton Kramberger, Samo Kropivnik:
Področje proučevanja političnega vedenja
Nauman Zaheer, Muhammad Kashif, Samo Kropivnik:
Exploring factors affecting pakistani students’ intentions to accept and use mobile advertising
Samo Kropivnik, Mitja Vrdelja:
STOPS and multivariate hierarchical aglomerative clustering