Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (3)
Sanda Vrhovac:
Elementi politične patologije in njihov vpliv na volilno abstinenco
Nauman Zaheer:
Potrošnikove namere pri sprejemanju in uporabi mobilnega oglaševanja
Mitja Vrdelja:
Vpliv zaupanja ter afektivnih in kognitivnih dejavnikov na komuniciranje mater v povezavi s cepljenjem
MSc theses (32)
Roman Zatler:
Značilnosti slovenskih in ameriških volilcev glede na čas njihove volilne odločitve
Andreja Novak:
Ugled in uglednostni kapital v farmacevtski industriji v Sloveniji
Mojca Ternovšek:
Vpliv interneta na volitve
Uroš Tovornik:
Slovenski in ameriški kontekst političnega organiziranja starejših
Matej Molek:
Primerjava organizacijske kulture in internega marketinga podjetja Google in izbranih slovenskih podjetij
Anja Čampa:
Vpliv spletnega oglaševanja na povečanje obiskanosti novega spletnega mesta
Mateja Cugmas:
Skladnost vsebin volilnih dokumentov in povolilnega dela
Urša Golob:
Percepcija koristi in stroškov sodelujoče tekmovalnosti v malih tehnoloških podjetjih
Diana Stožinič:
Moč soustvarjanja osebne znamke predsedniškega kandidata
Brina Lampreht Golob:
Vezana prosperiteta gospodarstva in marketinške kulture na primeru mesta Shenzhen
Anja Peurača:
Spletno nakupovanje živil: segmentacija porabnikov na slovenskem trgu
Monika Medved:
Segmentacija potrošnikov na osnovi procesa nakupnega odločanja: trg ležišč v Sloveniji
Mojca Skrt:
Uporaba družbenih medijev v tržnem komuniciranju malih B2B podjetij v Sloveniji
Vid Žiberna:
Jezikovna kultura in v oglasnih besedilih izraženi življenjski stil
Damijan Omerza:
Zadovoljstvo deležnikov in kakovost storitev v poslovnem modelu nizkocenovnega cestnega prevoznika
Maja Mežan:
Instagram kot osrednji tržnokomunikacijski kanal; študija primera sedmih slovenskih življenskostilnih blagovnih znamk mikro podjetij
Mitja Vrdelja:
Komuniciranje cepljenja skozi prizmo situacijske teorije javnosti
Sara Težak:
Marketing v zrelih start-up podjetjih
Ana Pipuš:
Vpliv lojalnosti strank in relevantnosti vsebine na učinkovitost personaliziranih e-sporočil
David Jurić:
Potrošnja ponaredkov in imitacij iz sveta mode
Saša Rozman:
Nakupno-prodajni proces na pragu popolne transformacije
Ana Peteros:
Iskanje najboljšega ali zadovoljevanje preferenc
Staša Štajnpihler:
Konceptualne metafore pri poročanju o begunski krizi: analiza z vidika kognitivne lingvistike
Katja Špoljar:
Problem uporabe lažnih Facebook všečkov z namenom umetnega napihovanja priljubljenosti blagovne znamke
Maša Gregorič:
Prilagajanje programa Arianna na ključne spremembe v uporabi televizije in televizijskem oglaševanju v Sloveniji
Tjaša Jarc:
Zaznavanje kakovosti izdelkov in storitev pri spremembi uporabe strategij potega in potiska
Nika Rožanc:
Še vedno ne tam, kjer so ljudje? Analiza uporabe spletnega družbenega omrežja Facebook s strani lokalne samouprave v Sloveniji
Monika Jerič:
Spletne ocene v hotelirstvu: vpliv na zasedenost in upravljanje ocen
Nika Savnik:
Marketing destinacije: podoba Slovenije kot turistične destinacije na primeru predstavnikov turizma na evropskih trgih
Sara Maša Modic:
Ekonomski in sociološki dejavniki nakupa izdelkov prestižnih blagovnih znamk in njihovih ponaredkov
Vita Vlašič:
Primerjava voditeljskega diskurza v dnevnoinformativnih oddajah na javni in komercialni televiziji: Dnevnik in 24UR
Julija Jordan:
Komuniciranje zasebne politike podjetja Meta
BSc theses (79)
Maja Hribar:
Segmentacija življenjskih stilov preživljanje prostega časa
Maja Nikolić:
Merjenje zadovoljstva potrošnikov
Nina Nosan:
Ekstremno desna stališča v slovenskem javnem mnenju ob koncu procesa demokratizacije
Nina Čižman:
Uporabniško usmerjeno oglaševanje v internetu
Mojca Maležič:
Spletni iskalnik kot trženjsko orodje
Ana Peklaj:
Politika regionalnega razvoja Slovenije v okviru regionalne politike Evropske unije v novi finančni perspektivi
Mitja Vidic:
Konkurenčne prednosti in slabosti Slovenije kot turistične destinacije
Polonca Bezjak:
Arboretum Volčji Potok
Teja Benkovič:
Merjenje zadovoljstva golfistov z igriščem Arburetum
Manca Tominc:
Odpor do nakupovanja
Jernej Gorišek Sever:
Skydive Venezuela
Polonca Učakar:
Neopredeljeni volivci in njihov odnos do vladnih politik
Maja Osolnik:
Zadovoljstvo uporabnikov storitev podjetja H. P. E. d. o. o.
Simona Šantl:
Aktualnost sodobnega potrošniškega subjekta
Rozi Bernik:
Teorije in metodologije managementa človeških virov v javni upravi
Mateja Jugovic:
Marketing in Web 2.0
Aleša Pečnik:
Prodajna in marketinška naravnanost - kako se odražata v marketinških raziskavah
Romana Krejan Muževič:
Projektni management v mednarodnem trženjskem raziskovanju na primeru podjetja Interbora d.o.o
Marko Bačnar:
Pomen tržne raziskave za poslovni načrt
Ida Brunski:
Vloga tržnega raziskovanja pri integriranem tržnem komuniciranju v Sloveniji
Sašo Oven:
Mobilno oglaševanje in slovenski potrošniki
Urša Velkavrh Vedenik:
Optimizacija spletnih strani v dobi Spleta 2.0
Romina Markič:
Karierne poti v marketinškem raziskovanju
Žan Lebič:
Internacionalizacija podjetja in prispevek tujih gospodarskih zbornic k internacionalizaciji podjetja
Katja Škafar:
Z vzponom družbenih medijev do novih raziskovalnih tehnik v marketinškem raziskovanju
Adrijana Korez:
Vpliv kampanje Kupujem slovensko na zaznavo izdelkov slovenskega porekla pri potrošnikih
Maša Pirnat:
Vloga in pomen marketinškega raziskovanja v Sloveniji
Mateja Zupan:
Tržno raziskovanje v Sloveniji
Andrej Colarič:
Analiza zadovoljstva z dodatnim programom na domačih tekmah KK Krka
Maja Burja:
Ključni vsebinski dejavniki uspešnosti virusnega oglaševanja
Ana Petančič:
Najboljša uporabniška izkušnja na prodajnem mestu
Katja Belošević:
Predsedniške volitve 2012
Sara Težak:
Odnos porabnikov do koncepta soustvarjanja
Mateja Požar:
Uporaba metode spremljanja oči (eye-tracking) v ZDA in primerjava s Slovenijo
Živa Vovk:
Napredek mobilnega oglaševanja
Matej Ovčar:
Trženjske priložnosti manjših butičnih hotelov na primeru hotela Mitra
Alja Majcenić:
Interno komuniciranje in zadovoljstvo zaposlenih v podjetju Bohor d.o.o
Tjaša Pinter:
Uspešnost in učinkovitost mobilnega oglaševanja
Jan Gerič:
Načrtovanje uspešne Kickstarter kampanje izdelka s ciljem nad 25.000 dolarjev
Alja Nike Skrt:
Konstrukcija identitete na Instagramu
Luka Krajnik:
Segmentacija pivcev energijskih pijač v Sloveniji glede na njihove življenjske stile
Saša Prelovšek:
Merjenje uspešnosti komunikacijskih akcij
Tanja Šafar:
Vlaganje v spletno oglaševanje v Sloveniji
Maša Logar:
Dejavniki kredibilnosti uporabniških ocen v Sloveniji
Jakob Kapus:
Zvestoba strank športnim centrom
Tadej Rovtar:
Posebnosti trženja z oglaševalskimi produkti na profesionalnem družbenem omrežju LinkedIn
Saša Mulej:
Celostni marketing v Pasjem centru
Uroš Svenšek:
Personalizacija oglasov na družbenem omrežju Facebook
Maja Kovač:
Odnos med samosledenjem in percepcijo kakovosti življenja posameznika
Maja Kovačič:
Marketinški pristop k obuditvi mestnega kina kot zasebni neprofitni zavod
Evelina Krpič:
Primerjava procesa ustvarjanja oglaševalske akcije z orodjema Google AdWords in Bing Ads
Urška Lisjak:
Prodaja živil v razsutem stanju kot podaljšek ponudbe organsko in lokalno pridelane hrane
Tina Grbac:
Avtomatizacija digitalnega oglaševanja
Tina Adamlje:
Oglaševanje na spletu v javnem in zasebnem sektorju
Igor Oman:
Dejavniki, ki vplivajo na zadovoljstvo s programi zvestobe
Doris Turk:
Prehod od tradicionalnega k internetnemu oglaševanju na primeru podjetja Kamini Kočevar
Dalibor Jugović:
Socialno-marketinški pristop k reševanju družbenih problemov na primeru krvodajalstva
Urška Grad:
Uspešnost slovenske blagovne znamke
Anže Petrič:
Sodobna digitalna marketinška orodja
Bojan Krašovec:
Mobilno trgovanje in impulzivni nakupi
Kaja Petrovič:
Zaznava sodelovanja med podjetjem in znanimi modnimi oblikovalci
Staša Požun Rozman:
Analiza elementov radijskega oglasa
Manca Jeršin:
Internetni marketing turističnih destinacij na primeru doline Soče
Pia Ambrož:
Odnos igralcev mobilnih iger do oglaševanja v mobilnih igrah
Tjaša Črv:
Analiza učinkovitosti e-poštnega marketinga neprofitne organizacije AEGEE-Ljubljana
Tit Lončar:
Vpliv govoric na izbiro študija
Ajda Sever:
Trženje blagovnih znamk na podlagi vpliva zvezdnikov
Tjaša Remškar:
Vpliv marketinškega komuniciranja prek novih medijev na pripadnost blagovni znamki 24 ur
Petra Siard:
Motivi za ponudbo lokalne hrane izvajalcev gostinskih dejavnosti v Sloveniji
Nina Podboj:
Značilnosti uporabe glasbe v slovenskih televizijskih oglasih
Lara Ograjenšek:
Moč slovenskih modnih vplivnežev v procesu nakupnega odločanja milenijcev
Tina Gams:
"Igra rokentrol cela Jugoslavija"
Marina Bračić:
Primerjava rezultatov metode sledenja pogledu in priklica
Nika Sotlar:
Raziskovanje imidža blagovnih znamk s pomočjo projekcijskih tehnik
Špela Han:
Obravnava spolnega nadlegovanja nad ženskami na delovnem mestu kot element družbene odgovornosti podjetij
Samo Zavašnik:
Ešporti kot oglaševalska platforma v Sloveniji
Ema Zdešar:
Raziskava segmentov potrošnikov in njihovih pričakovanj do napak in strategij okrevanja v spletnih trgovinah
Tinkara Kern:
Zasnova marketinškega načrta za spiritualno turistično nastanitev v slovenskem prostoru
Miroslav Vidaković:
Vpliv umetne inteligence na organizacijo procesov v marketingu
Other documents (14)
Samo Kropivnik, Roman Zatler:
Naklonjenost volivcev strankam in/ali voditeljem strank
Samo Kropivnik:
Vrednotni habitusi kot empirična tipologija
Samo Kropivnik, Nataša Kejžar:
Potenciali opisne analize omrežij za trženjsko načrtovanje na internetu
Samo Kropivnik:
Tipi interesnih skupin glede na pogostost izvajanja izbranih aktivnosti
Samo Kropivnik:
Proučevanje volilnih izidov
Samo Kropivnik:
Politični zemljevid Slovenije
Samo Kropivnik:
Empirično raziskovanje parlamentov
Sašo Oven, Samo Kropivnik, Urša Golob:
Odnos slovenskih potrošnikov do mobilnega oglaševanja
Samo Kropivnik, Sanda Vrhovac:
Pojavi politične patologije v evropskih novih demokracijah
Danica Fink-Hafner, Samo Kropivnik:
Politična udeležba v posocializmu: med deformirano modernostjo, novo modernizacijo in postmodernostjo
Breda Luthar, Samo Kropivnik:
Država svetovljanov in dežela lokalcev
Anton Kramberger, Samo Kropivnik:
Področje proučevanja političnega vedenja
Nauman Zaheer, Muhammad Kashif, Samo Kropivnik:
Exploring factors affecting pakistani students’ intentions to accept and use mobile advertising
Samo Kropivnik, Mitja Vrdelja:
STOPS and multivariate hierarchical aglomerative clustering