Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (14)
Andreja Drevenšek:
Trajnostni razvoj podjetja kot dejavnik nakupnih odločitev študentov - primerjava slovenskih in turških študentov
Urša Mlekuš:
Primerjava zaznane kakovosti storitev visokega šolstva
Simon Jamšek:
Trajnostno vedenje uporabnikov pri izposoji koles iz sistema BicikeLJ
Jurij Lozar:
Zavedanje, stališča in vedenje slovenskih porabnikov v delitveni ekonomiji
Ajda Erjavec:
Primerjava ponudnikov hitre mode in tradicionalnih modnih trgovcev v očeh zrelega segmenta porabnikov
Maruša Škrbec:
Vplivnostno trženje modnih blagovnih znamk z vidika porabnikov
Primož Hudoklin:
Odnos porabnikov do oglasov s seksualnimi vsebinami
Eva Gorišek:
Pomen trajnostne naravnanosti porabnikov pri uresničevanju koncepta brez odpadkov
Simona Stojanova:
The effect of eco packaging on consumer buying behaviour
Ana Lasič:
Analiza ovir pri družbeno odgovornem vedenju slovenskih porabnikov
Manca Gale:
Umeščanje izdelkov v resničnostne šove
Aja Kovačević:
Pomen članstva v nepridobitno naravnanih organizacijah na primeru Zavoda Ypsilon
Davorin Čakš:
Sprejemanje novega izdelka na primeru električnih koles
Ana Vuk Toman:
Pomen etike pri trženjskem komuniciranju v kozmetični industriji
BSc theses (14)
Barbara Culiberg:
Analiza projekta Z glavo na zabavo z zornega kota socialnega trženja
Tina Tavčar:
Analiza porabnikov ekoloških izdelkov
Maja Koblar:
Analiza trženjskega spleta nepridobitno naravnane organizacije na primeru Plesnega društva Elite Koper
Nuša Kravanja:
Ozaveščenost porabnikov o izkoriščevalskih delavnicah
Anej Kumar:
Odnos milenijcev do družbeno odgovorne potrošnje
Kristina Likar:
Odnos porabnikov do trženja s hkratno podporo dobrodelnih namenov
Mitja Drajzibner:
Uporaba Instagrama kot orodja za trženje unikatnih izdelkov
Nika Latin:
Analiza blagovne znamke Pomežik soncu
Tina Juhant:
Odnos porabnikov do uporabe plastičnih vrečk
Sandra Mozetič:
Odnos študentov do zdravstvenih opozoril na tobačnih izdelkih
Sabina Velenšek:
Prednakupno vedenje porabnikov beljakovinskih dodatkov
Žiga Jarc:
Vloga družbene odgovornosti na medorganizacijskem trgu - primer podjetja 123zero
Ana Ljubanović:
Analiza porabnikov na primeru Prevoz.org
Katja Klobasa:
Analiza odnosa kupcev do kartice zvestobe v knjigarnah Ognjišče
Other documents (10)
Barbara Culiberg, Hichang Cho, Mateja Kos Koklič, Vesna Žabkar:
From car use reduction to ride-sharing
Simona Stojanova, Mila Zečević, Barbara Culiberg:
From words to deeds
Barbara Culiberg, Hichang Cho, Mateja Kos Koklič, Vesna Žabkar:
The role of moral foundations, anticipated guilt and personal responsibility in predicting anti-consumption for environmental reasons
Barbara Culiberg, Barbara Čater, Ibrahim Abosag, Petar Gidaković:
Ethical judgments in the sharing economy
Barbara Culiberg, Ibrahim Abosag, Barbara Čater:
Psychological contract breach and opportunism in the sharing economy
Maja Golf-Papež, Barbara Culiberg:
A typology of user misbehaviours in the sharing economy context
Nina Grgurić Čop, Barbara Culiberg, Ivana First Komen:
Exploring social media influencers' moral dilemmas through role theory
Domen Bajde, Maja Golf-Papež, Tomaž Kolar, Barbara Culiberg:
The multiple logics of market-based governance
Domen Bajde, Maja Golf-Papež, Barbara Culiberg:
The cultural underpinnings of platformization
Barbara Culiberg, Mateja Kos Koklič, Monika Kukar-Kinney, Irena Vida:
Vulnerability and perceived risks in the peer-to-peer sharing economy