Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (23)
Tjaša Miklavčič:
Kakovost življenja in stereotipi o gibalno oviranih osebah v sodobnih igranih filmih
Maša Budič:
Terapevtska zgodba in izbrani elementi umetnostne terapije v terapiji z otroki, ki jecljajo, in njihov odnos do lastnega govora
Larisa Jereb:
Možnosti integracije metod pomoči z umetnostjo v terapijo govorno-jezikovnih motenj pri predšolskem otroku
Tjaša Jerak:
Doživljanje kinestetične empatije udeležencev delavnic pomoči s plesno-gibalnimi dejavnostmi
Anja Dominko:
Učinki dramskega pristopa k poučevanju predmeta Angleščina v tretjem razredu osnovne šole
Bea De Cecco:
Uporaba likovih del kot orodje pomoči z umetnostjo v procesu učne pomoči
Elisa Carmen Brumat:
Catharsis and its relations between art, therapy and arts therapies
Kristina Di Dio:
Opredelitev plesa in plesno-gibalne terapije: pregled plesnih zvrsti in njihova uporaba v plesno-gibalni terapiji v različnih državah in kulturah
Mateja Jagodić:
Spodbujanje otrokove jezikovne zmožnosti s filmsko vzgojo
Lavra Ambrož:
Vključevanje likovnih prvin pomoči z umetnostjo v pouk likovne umetnosti v osnovni šoli
Nena Štrukelj:
Študenti razrednega pouka pri igralskem procesu
Irena Mlakar:
Metode pomoči z umetnostjo deklici s čustveno-vedenjskimi težavami v socialnopedagoški obravnavi
Ana Rokvić Pinterič:
Psihodrama in teorija vlog
Melita Ažman:
Stand-up komedija kot oblika podpore pri rehabilitaciji gibalno oviranih oseb
Ankica Radivojević:
Cirkuška umetnost pri delu z otroki in mladostniki
Tina Merela:
Podpora pri razvoju samozagovorniških veščin s pomočjo dramskih dejavnosti pri otroku z več motnjami v razvoju
Jasna Jeromel:
Študij pomoči z umetnostjo in položaj umetnostne terapije v Sloveniji
Ana Nežmah:
Pregled stališč, znanja in izkušenj specialnih in rehabilitacijskih pedagogov na področju drame v izobraževanju po končanem študiju v Sloveniji in na Češkem
Ana Rozman:
Metode in tehnike umetnosti v psihoterapevtski praksi
Nastja Nahtigal:
Mnenja in stališča razrednih učiteljev o uporabi dramskih dejavnosti pri poučevanju
Jerica Majerhold Ostrovršnik:
Integrativna umetnostna terapija: pregled temeljnih izhodišč v povezavi z obstoječimi pristopi v evropskem prostoru
Blažka Garmut:
Pevsko izražanje na področju pomoči z glasbeno umetnostjo
Kelly Avsenik Hanson, Estera Burgar:
Koncept pomoči z umetnostjo v predšolskem obdobju
BSc theses (7)
Alenka Vidrih:
Vpliv dramske dejavnosti na zmožnost sporazumevanja in raven osebnega zadovoljstva
Ana Hram:
Metode pomoči z umetnostjo v procesu urejanja zasvojenosti - motenj hranjenja
Tamara Sernec:
Pomoč s plesno-gibalnimi dejavnostmi za razvoj gibanja pri otroku s hiperkinetično motnjo
Valda Janjanin:
Dramske dejavnosti kot podpora staršem otrok v bolnišnični oskrbi
Teja Vodušek:
Stališča učiteljev do ustvarjalnega giba na osnovnih šolah v Zgornji Savinjski dolini
Tanja Princes:
Pridobivanje socialnih veščin in komunikacijskih spretnosti s pomočjo dramsko-gibalnih dejavnosti pri mladostnikih z motnjami v duševnem in gibalnem razvoju
Ljiljana Ferko:
Lutka kot metoda dela pri pouku
Other documents (5)
Darija Skubic, Alenka Vidrih:
Preschool education studentsʼ attitude towards inclusion in preschool educational context
Vesna Vilčnik:
Opis komuniciranja in izražanja čustev najstnika z visoko funkcionalnim avtizmom s pomočjo dramskih dejavnosti
Tjaša Jerak, Alenka Vidrih, Gregor Žvelc:
The experience of attunement and misattunement in dance movement therapy workshops
Alenka Vidrih, Barbara Szőke, Lavra Ambrož, Gabriella Pataky, Robert Potočnik:
Artist teacher and fine art education support activities in prison
Robert Potočnik, Klementina Zavšek, Alenka Vidrih:
Visual art activities as a means of realizing aspects of empowerment for blind and visually impaired young people