Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (26)

  1. Neža Jagodic: Ocenjevanje znanja v času prvega vala epidemije covid-19
  2. Kerstin Ornik: Učenci z govorno-jezikovnimi motnjami pri pouku književnosti v osnovni šoli
  3. Sabina Grčman: Ustno ocenjevanje znanja pri pouku geografije v osnovni šoli
  4. Ivana Marušič: Pomen povratne informacije v procesu dodiplomskega študija francistike
  5. Mateja Langus: Učinkovitost kompleksnih bralnih učnih strategij pri pouku italijanščine
  6. Urša Tomažič: Pedagoške naloge ravnatelja in njegova strokovna podpora učiteljem
  7. Tina Uršič: Vključevanje koncepta trajnostnega razvoja v izobraževanje
  8. Kristina Budin: Pravljica kot didaktično sredstvo pri pouku italijanščine v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  9. Anna De Domizio: Didaktične igre pri pouku italijanščine
  10. Martina Larsson: Razvijanje bralnih učnih strategij pri pouku španščine kot tujega jezika v gimnaziji
  11. Nina Ozebek: Pisno ocenjevanje znanja pri pouku geografije v osnovni šoli
  12. Patricija Pintar: Možnosti medpredmetnega povezovanja pri pouku geografije in državljanske in domovinske vzgoje ter etike v osnovni šoli
  13. Klavdija Kranjc: Pomnjenje kitajskih pismenk pri učenju japonščine v Sloveniji
  14. Urška Longar: Vloga slikovnega gradiva pri pouku geografije v osnovni šoli na primeru Dinarskokraških pokrajin
  15. Amanda Drevenšek: Vloga standardov znanja pri ocenjevanju znanja v osnovni šoli
  16. Anđela Krsnik: Pojmovanja prikritega kurikuluma pri strokovnih delavcih v prvem razredu osnovne šole
  17. Nina Breznikar Skočir: Ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti v osnovni šoli s pomočjo evalvacije
  18. Tina Godina: Reforme Marije Terezije in Jožefa II. v gimnazijskih učnih načrtih in učbenikih po letu 1991
  19. Kaja Ivanetič: Poučevanje občutljivih učnih vsebin pri pouku zgodovine
  20. Špela Legiša: Uporaba interaktivne table pri pouku tujih jezikov
  21. Samanta Sabadin: Učiteljeva pisna korektivna povratna informacija pri pouku tujega jezika / Feedback correttivo scritto dell’insegnante nell’apprendimento di una lingua straniera
  22. Katja Černe: Sodobne tehnologije in digitalizacija na področju vzgoje in izobraževanja
  23. Jaka Klun: Pojmovanja in načini izvajanja formativnega spremljanja v osnovni šoli
  24. Bogdana Oblak: Možnosti uveljavljanja notranje učne diferenciacije in načela individualizacije pri pouku angleškega jezika v osnovni šoli
  25. Lara Pogačnik: Spolna vzgoja v osnovnošolskem izobraževanju
  26. Jasna Pinter: Stališča učiteljev o potrebnih spremembah sistemskih in kurikularnih rešitev na področju osnovnošolskega izobraževanja v Sloveniji

Diplomska dela (31)

  1. Vanja Kovačič: Uvajanje in uporaba interaktivnih učnih gradiv pri pouku geografije v osnovni šoli
  2. Mojca Podobnik: Geografska učilnica v naravi
  3. Nataša Krznar: Izzivi nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja učiteljev geografije
  4. Tjaša Arčan: Prilagajanje pouka otrokom s primankljaji na posameznih področjih učenja v rednih osnovnih šolah
  5. Mojca Doles: Informacijsko-komunikacijska tehnologija kot inovacijski pristop pri poučevanju družboslovnih vsebin
  6. Adrijana Ličer: Uporaba oblik učne diferenciacije in individualizacije na slovenskih osnovnih šolah v 8. in 9. razredu
  7. Mojca Javornik: Upraba informacijsko-komunikacijske tehnologije in e-gradiv pri pouku zgodovine v osnovni šoli
  8. Tjaša Brumen: Učenci s splošnimi učnimi težavami v tretjem vzgojno izobraževalnem obdobju osnovne šole
  9. Lea Gunc: Analiza nalog v učnih gradivih za angleški jezik
  10. Nadja Koncilja: Vključenost učencev v interesne dejavnosti
  11. Darja Lavrič: Preverjanje in ocenjevanje znanja pri predmetu zgodovina na maturi
  12. Ana Gvardjančič: Preverjanje in ocenjevanje znanja pri pouku zgodovine
  13. Špela Mušič: Uporaba učnih medijev oz. IKT pri pouku družboslovnih predmetov v osnovni šoli
  14. Petra Gale: Reformacija in protireformacija v učbenikih za zgodovino v osnovni šoli
  15. Tjaša Kamnar: Učna pomoč učencem z ADHD
  16. Petra Krumpestar: Vloga igre pri pouku v osnovni šoli
  17. Ines Sliško: Učiteljeva učna priprava za pouk zgodovine
  18. Urška Dragovan: Delo učiteljev slovenščine z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  19. Nataša Furjan: Izvenšolska učna pomoč v osnovni šoli
  20. Anja Grčar: Poučevanje učencev z Downovim sindromom
  21. Adelina Kofol: Ocenjevanje znanja pri pouku slovenščine v osnovni šoli
  22. Tina Rus: Pristopi, modeli in strategije vodenja osnovnošolskega oddelka
  23. Teja Bauman: Učne priprave učiteljev slovenščine v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  24. Andreja Gergar: Prepoznavanje in poučevanje učencev z disleksijo v osnovni šoli
  25. Katja Mugerli: Načrtovanje in izvajanje kombiniranega pouka
  26. Petra Nikolić: Didaktična načela med poučevanjem jahanja
  27. Darja Plečnik: Delo z učenci z avtističnimi motnjami pri pouku zgodovine v redni osnovni šoli
  28. Ana Srebrnič: Izbirni predmet šah v devetletni osnovni šoli
  29. Jana Starc: Pomen šolskega prostora in arhitekture za pouk in učenje
  30. Urška Šenk: Izvajanje treninga socialnih veščin
  31. Jana Žigon: Bralne učne strategije pri delu z dvojezičnimi učenci

Druga dela (3)

  1. Ema Meden, Marko Radovan, Damijan Štefanc: Podcasts and informal learning
  2. Nina Breznikar Skočir, Damijan Štefanc: Nekaj premislekov o prenovi osnovne šole in z njimi povezana stališča osnovnošolskih učiteljev
  3. Damijan Štefanc: Individualisation, differentiation, and personalisation of learning in Slovenia