Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (26)
Neža Jagodic:
Ocenjevanje znanja v času prvega vala epidemije covid-19
Kerstin Ornik:
Učenci z govorno-jezikovnimi motnjami pri pouku književnosti v osnovni šoli
Sabina Grčman:
Ustno ocenjevanje znanja pri pouku geografije v osnovni šoli
Ivana Marušič:
Pomen povratne informacije v procesu dodiplomskega študija francistike
Mateja Langus:
Učinkovitost kompleksnih bralnih učnih strategij pri pouku italijanščine
Urša Tomažič:
Pedagoške naloge ravnatelja in njegova strokovna podpora učiteljem
Tina Uršič:
Vključevanje koncepta trajnostnega razvoja v izobraževanje
Kristina Budin:
Pravljica kot didaktično sredstvo pri pouku italijanščine v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Anna De Domizio:
Didaktične igre pri pouku italijanščine
Martina Larsson:
Razvijanje bralnih učnih strategij pri pouku španščine kot tujega jezika v gimnaziji
Nina Ozebek:
Pisno ocenjevanje znanja pri pouku geografije v osnovni šoli
Patricija Pintar:
Možnosti medpredmetnega povezovanja pri pouku geografije in državljanske in domovinske vzgoje ter etike v osnovni šoli
Klavdija Kranjc:
Pomnjenje kitajskih pismenk pri učenju japonščine v Sloveniji
Urška Longar:
Vloga slikovnega gradiva pri pouku geografije v osnovni šoli na primeru Dinarskokraških pokrajin
Amanda Drevenšek:
Vloga standardov znanja pri ocenjevanju znanja v osnovni šoli
Anđela Krsnik:
Pojmovanja prikritega kurikuluma pri strokovnih delavcih v prvem razredu osnovne šole
Nina Breznikar Skočir:
Ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti v osnovni šoli s pomočjo evalvacije
Tina Godina:
Reforme Marije Terezije in Jožefa II. v gimnazijskih učnih načrtih in učbenikih po letu 1991
Kaja Ivanetič:
Poučevanje občutljivih učnih vsebin pri pouku zgodovine
Špela Legiša:
Uporaba interaktivne table pri pouku tujih jezikov
Samanta Sabadin:
Učiteljeva pisna korektivna povratna informacija pri pouku tujega jezika / Feedback correttivo scritto dell’insegnante nell’apprendimento di una lingua straniera
Katja Černe:
Sodobne tehnologije in digitalizacija na področju vzgoje in izobraževanja
Jaka Klun:
Pojmovanja in načini izvajanja formativnega spremljanja v osnovni šoli
Bogdana Oblak:
Možnosti uveljavljanja notranje učne diferenciacije in načela individualizacije pri pouku angleškega jezika v osnovni šoli
Lara Pogačnik:
Spolna vzgoja v osnovnošolskem izobraževanju
Jasna Pinter:
Stališča učiteljev o potrebnih spremembah sistemskih in kurikularnih rešitev na področju osnovnošolskega izobraževanja v Sloveniji
Diplomska dela (31)
Vanja Kovačič:
Uvajanje in uporaba interaktivnih učnih gradiv pri pouku geografije v osnovni šoli
Mojca Podobnik:
Geografska učilnica v naravi
Nataša Krznar:
Izzivi nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja učiteljev geografije
Tjaša Arčan:
Prilagajanje pouka otrokom s primankljaji na posameznih področjih učenja v rednih osnovnih šolah
Mojca Doles:
Informacijsko-komunikacijska tehnologija kot inovacijski pristop pri poučevanju družboslovnih vsebin
Adrijana Ličer:
Uporaba oblik učne diferenciacije in individualizacije na slovenskih osnovnih šolah v 8. in 9. razredu
Mojca Javornik:
Upraba informacijsko-komunikacijske tehnologije in e-gradiv pri pouku zgodovine v osnovni šoli
Tjaša Brumen:
Učenci s splošnimi učnimi težavami v tretjem vzgojno izobraževalnem obdobju osnovne šole
Lea Gunc:
Analiza nalog v učnih gradivih za angleški jezik
Nadja Koncilja:
Vključenost učencev v interesne dejavnosti
Darja Lavrič:
Preverjanje in ocenjevanje znanja pri predmetu zgodovina na maturi
Ana Gvardjančič:
Preverjanje in ocenjevanje znanja pri pouku zgodovine
Špela Mušič:
Uporaba učnih medijev oz. IKT pri pouku družboslovnih predmetov v osnovni šoli
Petra Gale:
Reformacija in protireformacija v učbenikih za zgodovino v osnovni šoli
Tjaša Kamnar:
Učna pomoč učencem z ADHD
Petra Krumpestar:
Vloga igre pri pouku v osnovni šoli
Ines Sliško:
Učiteljeva učna priprava za pouk zgodovine
Urška Dragovan:
Delo učiteljev slovenščine z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Nataša Furjan:
Izvenšolska učna pomoč v osnovni šoli
Anja Grčar:
Poučevanje učencev z Downovim sindromom
Adelina Kofol:
Ocenjevanje znanja pri pouku slovenščine v osnovni šoli
Tina Rus:
Pristopi, modeli in strategije vodenja osnovnošolskega oddelka
Teja Bauman:
Učne priprave učiteljev slovenščine v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Andreja Gergar:
Prepoznavanje in poučevanje učencev z disleksijo v osnovni šoli
Katja Mugerli:
Načrtovanje in izvajanje kombiniranega pouka
Petra Nikolić:
Didaktična načela med poučevanjem jahanja
Darja Plečnik:
Delo z učenci z avtističnimi motnjami pri pouku zgodovine v redni osnovni šoli
Ana Srebrnič:
Izbirni predmet šah v devetletni osnovni šoli
Jana Starc:
Pomen šolskega prostora in arhitekture za pouk in učenje
Urška Šenk:
Izvajanje treninga socialnih veščin
Jana Žigon:
Bralne učne strategije pri delu z dvojezičnimi učenci
Druga dela (3)
Ema Meden, Marko Radovan, Damijan Štefanc:
Podcasts and informal learning
Nina Breznikar Skočir, Damijan Štefanc:
Nekaj premislekov o prenovi osnovne šole in z njimi povezana stališča osnovnošolskih učiteljev
Damijan Štefanc:
Individualisation, differentiation, and personalisation of learning in Slovenia