Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (26)
Neža Jagodic:
Ocenjevanje znanja v času prvega vala epidemije covid-19
Kerstin Ornik:
Učenci z govorno-jezikovnimi motnjami pri pouku književnosti v osnovni šoli
Sabina Grčman:
Ustno ocenjevanje znanja pri pouku geografije v osnovni šoli
Ivana Marušič:
Pomen povratne informacije v procesu dodiplomskega študija francistike
Mateja Langus:
Učinkovitost kompleksnih bralnih učnih strategij pri pouku italijanščine
Urša Tomažič:
Pedagoške naloge ravnatelja in njegova strokovna podpora učiteljem
Tina Uršič:
Vključevanje koncepta trajnostnega razvoja v izobraževanje
Kristina Budin:
Pravljica kot didaktično sredstvo pri pouku italijanščine v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Anna De Domizio:
Didaktične igre pri pouku italijanščine
Martina Larsson:
Razvijanje bralnih učnih strategij pri pouku španščine kot tujega jezika v gimnaziji
Nina Ozebek:
Pisno ocenjevanje znanja pri pouku geografije v osnovni šoli
Patricija Pintar:
Možnosti medpredmetnega povezovanja pri pouku geografije in državljanske in domovinske vzgoje ter etike v osnovni šoli
Klavdija Kranjc:
Pomnjenje kitajskih pismenk pri učenju japonščine v Sloveniji
Urška Longar:
Vloga slikovnega gradiva pri pouku geografije v osnovni šoli na primeru Dinarskokraških pokrajin
Amanda Drevenšek:
Vloga standardov znanja pri ocenjevanju znanja v osnovni šoli
Anđela Krsnik:
Pojmovanja prikritega kurikuluma pri strokovnih delavcih v prvem razredu osnovne šole
Nina Breznikar Skočir:
Ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti v osnovni šoli s pomočjo evalvacije
Tina Godina:
Reforme Marije Terezije in Jožefa II. v gimnazijskih učnih načrtih in učbenikih po letu 1991
Kaja Ivanetič:
Poučevanje občutljivih učnih vsebin pri pouku zgodovine
Špela Legiša:
Uporaba interaktivne table pri pouku tujih jezikov
Samanta Sabadin:
Učiteljeva pisna korektivna povratna informacija pri pouku tujega jezika / Feedback correttivo scritto dell’insegnante nell’apprendimento di una lingua straniera
Katja Černe:
Sodobne tehnologije in digitalizacija na področju vzgoje in izobraževanja
Jaka Klun:
Pojmovanja in načini izvajanja formativnega spremljanja v osnovni šoli
Bogdana Oblak:
Možnosti uveljavljanja notranje učne diferenciacije in načela individualizacije pri pouku angleškega jezika v osnovni šoli
Lara Pogačnik:
Spolna vzgoja v osnovnošolskem izobraževanju
Jasna Pinter:
Stališča učiteljev o potrebnih spremembah sistemskih in kurikularnih rešitev na področju osnovnošolskega izobraževanja v Sloveniji
BSc theses (31)
Vanja Kovačič:
Uvajanje in uporaba interaktivnih učnih gradiv pri pouku geografije v osnovni šoli
Mojca Podobnik:
Geografska učilnica v naravi
Nataša Krznar:
Izzivi nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja učiteljev geografije
Tjaša Arčan:
Prilagajanje pouka otrokom s primankljaji na posameznih področjih učenja v rednih osnovnih šolah
Mojca Doles:
Informacijsko-komunikacijska tehnologija kot inovacijski pristop pri poučevanju družboslovnih vsebin
Adrijana Ličer:
Uporaba oblik učne diferenciacije in individualizacije na slovenskih osnovnih šolah v 8. in 9. razredu
Mojca Javornik:
Upraba informacijsko-komunikacijske tehnologije in e-gradiv pri pouku zgodovine v osnovni šoli
Tjaša Brumen:
Učenci s splošnimi učnimi težavami v tretjem vzgojno izobraževalnem obdobju osnovne šole
Lea Gunc:
Analiza nalog v učnih gradivih za angleški jezik
Nadja Koncilja:
Vključenost učencev v interesne dejavnosti
Darja Lavrič:
Preverjanje in ocenjevanje znanja pri predmetu zgodovina na maturi
Ana Gvardjančič:
Preverjanje in ocenjevanje znanja pri pouku zgodovine
Špela Mušič:
Uporaba učnih medijev oz. IKT pri pouku družboslovnih predmetov v osnovni šoli
Petra Gale:
Reformacija in protireformacija v učbenikih za zgodovino v osnovni šoli
Tjaša Kamnar:
Učna pomoč učencem z ADHD
Petra Krumpestar:
Vloga igre pri pouku v osnovni šoli
Ines Sliško:
Učiteljeva učna priprava za pouk zgodovine
Urška Dragovan:
Delo učiteljev slovenščine z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Nataša Furjan:
Izvenšolska učna pomoč v osnovni šoli
Anja Grčar:
Poučevanje učencev z Downovim sindromom
Adelina Kofol:
Ocenjevanje znanja pri pouku slovenščine v osnovni šoli
Tina Rus:
Pristopi, modeli in strategije vodenja osnovnošolskega oddelka
Teja Bauman:
Učne priprave učiteljev slovenščine v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Andreja Gergar:
Prepoznavanje in poučevanje učencev z disleksijo v osnovni šoli
Katja Mugerli:
Načrtovanje in izvajanje kombiniranega pouka
Petra Nikolić:
Didaktična načela med poučevanjem jahanja
Darja Plečnik:
Delo z učenci z avtističnimi motnjami pri pouku zgodovine v redni osnovni šoli
Ana Srebrnič:
Izbirni predmet šah v devetletni osnovni šoli
Jana Starc:
Pomen šolskega prostora in arhitekture za pouk in učenje
Urška Šenk:
Izvajanje treninga socialnih veščin
Jana Žigon:
Bralne učne strategije pri delu z dvojezičnimi učenci
Other documents (3)
Ema Meden, Marko Radovan, Damijan Štefanc:
Podcasts and informal learning
Nina Breznikar Skočir, Damijan Štefanc:
Nekaj premislekov o prenovi osnovne šole in z njimi povezana stališča osnovnošolskih učiteljev
Damijan Štefanc:
Individualisation, differentiation, and personalisation of learning in Slovenia