Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (11)
Lucija Pikš:
Opismenjevanje in osnovnošolsko izobraževanje odraslih v Sloveniji 1945–1991
Petra Žemva:
Ustanovitev Univerze v Ljubljani in analiza njenih prvih vpisanih študentov
Katja Jerič:
Motivacija policistov za izobraževanje
Špela Bezjak:
Ugotavljanje potreb po izobraževanju sindikalnih zaupnikov v Zvezi svobodnih sindikatov Slovenije
Patricija Kričaj:
Izobraževanje odraslih v Rusiji in Sloveniji sredi 20. stoletja
Silvija Mehle:
Osebni fitnes trenerji Fitnes zveze Slovenije kot učinkoviti mentorji
Robert Urankar:
Vpliv klasične retorike Aristotela in Kvintilijana na sodobno delo andragoga
Alen Kočar:
Šolstvo in izobraževanje odraslih v Sloveniji od leta 1965 do 2011 - primer razvoja Ljudske univerze Kranj
Tanja Jotanović:
UČINKOVITOST UČITELJA MENTORJA V PRIPRAVNIŠTVU V OSNOVNI ŠOLI
Nika Pretnar:
Primerjava visokošolskih študijskih programov andragogike: V državah nekdanje Jugoslavije po letu 1990
Tinkara Zupanc Kovač:
Vloga kadrovskega strokovnjaka pri izobraževanju zaposlenih
Diplomska dela (30)
Bojana Cerovšek:
Izobraževanje odraslih za trajnostno potrošnjo
Mojca Doles:
Informacijsko-komunikacijska tehnologija kot inovacijski pristop pri poučevanju družboslovnih vsebin
Sanija Hukolli:
Analiza Borze znanja v Ljubljani od leta 1992-2009
Maruša Mlakar:
Vpliv čitalnic na izobraževanje odraslih na Slovenskem
Matejka Horvat:
Razvoj nevladnih organizacij in njihov pomen za vseživljenjsko učenje
Petra Omejec:
Komunikacijske spretnosti, retorika in javno nastopanje pri delu andragoga
Jerneja Vrbančič:
Strokovno in obrtno izobraževanje žensk v obdobju 1918-1941
Polona Šilar:
Razvoj izobraževanja prostovoljnih gasilcev v Medvodah
Tinka Kokalj:
Mlajši odrasli in učinkovitost programa PUM
Ana Žabkar:
Primerjava med tradicionalnim in e-izobraževanjem odraslih na Dobi, višji strokovni šolo Maribor
Silvija Benedičič:
Izobraževanje odraslih v podjetju
Ana Jovanović:
Tečaj joge kot oblika izobraževanja odraslih za obvladovanje stresa
Andreja Klinc:
Opredelitve mentorja in mentorstva v letih od 1970 do 2012
Anja Kopina:
Samoevalvacija odraslega udeleženca v izobraževanju
Tanja Longar:
Zadovoljstvo udeležencev na Univerzi za tretje življenjsko obdobje v RIC Novo Mesto
Maja Markovič:
Metode in oblike izobraževanja v telovadnem društvu Ljubljanski Sokol v obdobju 1863-1941
Eugenija Smolnikar:
Potrošniška družba ter vseživljenjsko izobraževanje in učenje
Manja Fakin:
Analiza programov neformalnega izobraževanja na Zasavski ljudski univerzi
Maja Marc:
Uspešnost mentorja in mentorskega odnosa pri nastajanju diplomskega/magistrskega dela
Vesna Teichmeister Mujanović:
Motivacija študentov za neformalno izobraževanje na Naravoslovnotehniški fakulteti Univerze v Ljubljani
Neža Grillo:
Vloga komunikacije v podjetjih pri procesu izbora kadrov
Sabina Intiher:
Izobraževanje in usposabljanje managerja v DCA za starejše
Tjaša Potisek:
Razvoj institucionalnega izobraževanja odraslih v Litiji in Šmartnem
Tjaša Šoštarič:
Analiza programov neformalnega izobraževanja na Ljudski univerzi Kranj
Petra Aškerc:
Izobraževanje in izkustveno učenje mladih v projektu "Delo za mlade!"
Tina Brumen:
Razvoj institucionalnega izobraževanja odraslih na Slovenskem v letih 1919-1941
Slavica Drozg:
Vpliv stresa na odnos posameznika do izobraževanja
Mateja Kolar:
Mobing na delovnem mestu
Tina Kreslin:
Delavnice kot oblike neformalnega izobraževanja odraslih na Borzi znanja Ljubljana
Darja Polajnar:
Primerjava medgeneracijskega sodelovanja in učenja med državami Švedsko, Italijo in Slovenijo
Druga dela (3)
Monika Govekar-Okoliš:
University students' views on the efficacy of a museum's historical school lessons - the case of Ancient Emona
Monika Govekar-Okoliš:
Razvoj izobraževanja odraslih in andragogike na Slovenskem
Monika Govekar-Okoliš:
Zgodovina izobraževanja odraslih na Slovenskem