Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (10)

  1. Lucija Pikš: Opismenjevanje in osnovnošolsko izobraževanje odraslih v Sloveniji 1945–1991
  2. Petra Žemva: Ustanovitev Univerze v Ljubljani in analiza njenih prvih vpisanih študentov
  3. Katja Jerič: Motivacija policistov za izobraževanje
  4. Špela Bezjak: Ugotavljanje potreb po izobraževanju sindikalnih zaupnikov v Zvezi svobodnih sindikatov Slovenije
  5. Patricija Kričaj: Izobraževanje odraslih v Rusiji in Sloveniji sredi 20. stoletja
  6. Silvija Mehle: Osebni fitnes trenerji Fitnes zveze Slovenije kot učinkoviti mentorji
  7. Robert Urankar: Vpliv klasične retorike Aristotela in Kvintilijana na sodobno delo andragoga
  8. Alen Kočar: Šolstvo in izobraževanje odraslih v Sloveniji od leta 1965 do 2011 - primer razvoja Ljudske univerze Kranj
  9. Tanja Jotanović: UČINKOVITOST UČITELJA MENTORJA V PRIPRAVNIŠTVU V OSNOVNI ŠOLI
  10. Nika Pretnar: Primerjava visokošolskih študijskih programov andragogike: V državah nekdanje Jugoslavije po letu 1990

Diplomska dela (30)

  1. Bojana Cerovšek: Izobraževanje odraslih za trajnostno potrošnjo
  2. Mojca Doles: Informacijsko-komunikacijska tehnologija kot inovacijski pristop pri poučevanju družboslovnih vsebin
  3. Sanija Hukolli: Analiza Borze znanja v Ljubljani od leta 1992-2009
  4. Maruša Mlakar: Vpliv čitalnic na izobraževanje odraslih na Slovenskem
  5. Matejka Horvat: Razvoj nevladnih organizacij in njihov pomen za vseživljenjsko učenje
  6. Petra Omejec: Komunikacijske spretnosti, retorika in javno nastopanje pri delu andragoga
  7. Jerneja Vrbančič: Strokovno in obrtno izobraževanje žensk v obdobju 1918-1941
  8. Polona Šilar: Razvoj izobraževanja prostovoljnih gasilcev v Medvodah
  9. Tinka Kokalj: Mlajši odrasli in učinkovitost programa PUM
  10. Ana Žabkar: Primerjava med tradicionalnim in e-izobraževanjem odraslih na Dobi, višji strokovni šolo Maribor
  11. Silvija Benedičič: Izobraževanje odraslih v podjetju
  12. Ana Jovanović: Tečaj joge kot oblika izobraževanja odraslih za obvladovanje stresa
  13. Andreja Klinc: Opredelitve mentorja in mentorstva v letih od 1970 do 2012
  14. Anja Kopina: Samoevalvacija odraslega udeleženca v izobraževanju
  15. Tanja Longar: Zadovoljstvo udeležencev na Univerzi za tretje življenjsko obdobje v RIC Novo Mesto
  16. Maja Markovič: Metode in oblike izobraževanja v telovadnem društvu Ljubljanski Sokol v obdobju 1863-1941
  17. Eugenija Smolnikar: Potrošniška družba ter vseživljenjsko izobraževanje in učenje
  18. Manja Fakin: Analiza programov neformalnega izobraževanja na Zasavski ljudski univerzi
  19. Maja Marc: Uspešnost mentorja in mentorskega odnosa pri nastajanju diplomskega/magistrskega dela
  20. Vesna Teichmeister Mujanović: Motivacija študentov za neformalno izobraževanje na Naravoslovnotehniški fakulteti Univerze v Ljubljani
  21. Neža Grillo: Vloga komunikacije v podjetjih pri procesu izbora kadrov
  22. Sabina Intiher: Izobraževanje in usposabljanje managerja v DCA za starejše
  23. Tjaša Potisek: Razvoj institucionalnega izobraževanja odraslih v Litiji in Šmartnem
  24. Tjaša Šoštarič: Analiza programov neformalnega izobraževanja na Ljudski univerzi Kranj
  25. Petra Aškerc: Izobraževanje in izkustveno učenje mladih v projektu "Delo za mlade!"
  26. Tina Brumen: Razvoj institucionalnega izobraževanja odraslih na Slovenskem v letih 1919-1941
  27. Slavica Drozg: Vpliv stresa na odnos posameznika do izobraževanja
  28. Mateja Kolar: Mobing na delovnem mestu
  29. Tina Kreslin: Delavnice kot oblike neformalnega izobraževanja odraslih na Borzi znanja Ljubljana
  30. Darja Polajnar: Primerjava medgeneracijskega sodelovanja in učenja med državami Švedsko, Italijo in Slovenijo

Druga dela (2)

  1. Monika Govekar-Okoliš: University students' views on the efficacy of a museum's historical school lessons - the case of Ancient Emona
  2. Monika Govekar-Okoliš: Razvoj izobraževanja odraslih in andragogike na Slovenskem