Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of the University of Ljubljana
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Numbers
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (11)
Lucija Pikš:
Opismenjevanje in osnovnošolsko izobraževanje odraslih v Sloveniji 1945–1991
Petra Žemva:
Ustanovitev Univerze v Ljubljani in analiza njenih prvih vpisanih študentov
Katja Jerič:
Motivacija policistov za izobraževanje
Špela Bezjak:
Ugotavljanje potreb po izobraževanju sindikalnih zaupnikov v Zvezi svobodnih sindikatov Slovenije
Patricija Kričaj:
Izobraževanje odraslih v Rusiji in Sloveniji sredi 20. stoletja
Silvija Mehle:
Osebni fitnes trenerji Fitnes zveze Slovenije kot učinkoviti mentorji
Robert Urankar:
Vpliv klasične retorike Aristotela in Kvintilijana na sodobno delo andragoga
Alen Kočar:
Šolstvo in izobraževanje odraslih v Sloveniji od leta 1965 do 2011 - primer razvoja Ljudske univerze Kranj
Tanja Jotanović:
UČINKOVITOST UČITELJA MENTORJA V PRIPRAVNIŠTVU V OSNOVNI ŠOLI
Nika Pretnar:
Primerjava visokošolskih študijskih programov andragogike: V državah nekdanje Jugoslavije po letu 1990
Tinkara Zupanc Kovač:
Vloga kadrovskega strokovnjaka pri izobraževanju zaposlenih
BSc theses (30)
Bojana Cerovšek:
Izobraževanje odraslih za trajnostno potrošnjo
Mojca Doles:
Informacijsko-komunikacijska tehnologija kot inovacijski pristop pri poučevanju družboslovnih vsebin
Sanija Hukolli:
Analiza Borze znanja v Ljubljani od leta 1992-2009
Maruša Mlakar:
Vpliv čitalnic na izobraževanje odraslih na Slovenskem
Matejka Horvat:
Razvoj nevladnih organizacij in njihov pomen za vseživljenjsko učenje
Petra Omejec:
Komunikacijske spretnosti, retorika in javno nastopanje pri delu andragoga
Jerneja Vrbančič:
Strokovno in obrtno izobraževanje žensk v obdobju 1918-1941
Polona Šilar:
Razvoj izobraževanja prostovoljnih gasilcev v Medvodah
Tinka Kokalj:
Mlajši odrasli in učinkovitost programa PUM
Ana Žabkar:
Primerjava med tradicionalnim in e-izobraževanjem odraslih na Dobi, višji strokovni šolo Maribor
Silvija Benedičič:
Izobraževanje odraslih v podjetju
Ana Jovanović:
Tečaj joge kot oblika izobraževanja odraslih za obvladovanje stresa
Andreja Klinc:
Opredelitve mentorja in mentorstva v letih od 1970 do 2012
Anja Kopina:
Samoevalvacija odraslega udeleženca v izobraževanju
Tanja Longar:
Zadovoljstvo udeležencev na Univerzi za tretje življenjsko obdobje v RIC Novo Mesto
Maja Markovič:
Metode in oblike izobraževanja v telovadnem društvu Ljubljanski Sokol v obdobju 1863-1941
Eugenija Smolnikar:
Potrošniška družba ter vseživljenjsko izobraževanje in učenje
Manja Fakin:
Analiza programov neformalnega izobraževanja na Zasavski ljudski univerzi
Maja Marc:
Uspešnost mentorja in mentorskega odnosa pri nastajanju diplomskega/magistrskega dela
Vesna Teichmeister Mujanović:
Motivacija študentov za neformalno izobraževanje na Naravoslovnotehniški fakulteti Univerze v Ljubljani
Neža Grillo:
Vloga komunikacije v podjetjih pri procesu izbora kadrov
Sabina Intiher:
Izobraževanje in usposabljanje managerja v DCA za starejše
Tjaša Potisek:
Razvoj institucionalnega izobraževanja odraslih v Litiji in Šmartnem
Tjaša Šoštarič:
Analiza programov neformalnega izobraževanja na Ljudski univerzi Kranj
Petra Aškerc:
Izobraževanje in izkustveno učenje mladih v projektu "Delo za mlade!"
Tina Brumen:
Razvoj institucionalnega izobraževanja odraslih na Slovenskem v letih 1919-1941
Slavica Drozg:
Vpliv stresa na odnos posameznika do izobraževanja
Mateja Kolar:
Mobing na delovnem mestu
Tina Kreslin:
Delavnice kot oblike neformalnega izobraževanja odraslih na Borzi znanja Ljubljana
Darja Polajnar:
Primerjava medgeneracijskega sodelovanja in učenja med državami Švedsko, Italijo in Slovenijo
Other documents (3)
Monika Govekar-Okoliš:
University students' views on the efficacy of a museum's historical school lessons - the case of Ancient Emona
Monika Govekar-Okoliš:
Razvoj izobraževanja odraslih in andragogike na Slovenskem
Monika Govekar-Okoliš:
Zgodovina izobraževanja odraslih na Slovenskem