Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Breda Marušič, Alojzija Zupan Sosič:
Dramatizacija sodobnega slovenskega romana
Magistrska dela (27)
Anamarija Krajšek:
Nasilje v sodobni mladinski književnosti
Nika Švigelj:
Primerjava dramskih del Kraljična Haris Antona Leskovca in Krvava svatba Federica Garcie Lorce
Vid Skrbinšek:
Podoba je meso postala: zajedavstvo in sožitje likovnega performativa in konstativa
Tjaša Mislej:
Dramska pisava Drage Potočnjak in Simone Semenič
Nika Zadravec:
Literarno potovanje Zvezdice Zaspanke
Marija Topole:
Lik matere v dramatiki slovenske moderne in ekspresionizma
Ana Sodnik:
Tematizacija bolezni v sodobnem slovenskem mladinskem romanu
Sara Gačnik:
Dramatika Andreja Rozmana Roze
Urška Kobe:
Primerjava Pančatantre z izbranim basnopisjem iz svetovne in slovenske književne tradicije
Kaja Cvelbar:
Pogledi na žensko v dramah slovenskih dramatičark
Lea Pestotnik:
Mladinska literatura s športno tematiko med letoma 2000 in 2020
Nastasja Schweiger:
Jerman med tradicionalnim in modernim v 21. stoletju
Anamarija Zorč:
Medkulturnost v mladinski književnosti
Metka Božič:
Sodobna fantazijska književnost na Slovenskem
Sara Sterle:
Tabuizirane teme v lutkovnih predstavah za najmlajše
Anja Kotnik:
Dramatizacije otroških del Svetlane Makarovič
Valerija Stopar:
Primerjava uprizoritev Ane Karenine in Visoške kronike
Ana Zupan:
Spolno nasilje v sodobni slovenski in evropski dramatiki
Anja Pišot:
Razmerje med dramskim in odrskim govorom v sodobni slovenski dramatiki z vidika gledališkega lektorja: analiza izbranih primerov
Ana Semič:
Replika sodobne slovenske dramatike na begunstvo kot družbenopolitično problematiko
Nuša Vešligaj:
Komedije, ki jih pišejo sodobne slovenske dramatičarke
Teja Čeč:
Aplikacija slovenskih in ruskih ljudskih pravljic pri pouku slovenščine in ruščine kot tujih jezikov
Doris Jeretina:
Vrednotenje kakovosti sodobnih slikanic
Larisa Novak:
Tematika zasvojenosti v sodobnem slovenskem mladinskem romanu
Kaja Nakani:
Dogodek v mestu Gogi med letoma 1980 in 2015
Maja Ravnikar:
Slovenska komedija in družbeni kontekst
Anja Ravnikar:
Bralno spodbujevalni projekti v srednjih šolah
Diplomska dela (43)
Ana Cotič:
Motiv nasilja v izbranih dramah Sarah Kane in Matjaža Zupančiča
Nina Glavan:
Nemški in slovenski naturalizem ter problem evgenike
Lara Kolenc:
Drugačnost v slovenskih slikanicah po letu 2000
Arja Hojnik:
Gledišče otrok in odraslih – primerjava izbire perspektiv v dramah Kraljevi otroci in Tejrezijeva laž
Urška Plesnik:
Dramatika Antona Leskovca
Ana Zupan:
Resničnostni šov in razkritje manipulacij v drami Hodnik Matjaža Zupančiča
Neža Bohinc:
Različni uprizoritveni pristopi k postavitvi Škofjeloškega pasijona
Anja Andrejka:
Komični elementi v novejših komedijah Toneta Partljiča
Melina Hrženjak:
Stereotipi in partnerski odnosi v Partljičevih komedijah po letu 2000
Eva Klemenc:
Literarna predloga v baletni predstavi
Maja Ravnikar:
Hrepenenje in strahovi v dramatiki Nejca Gazvode
Erika Bolčina:
Recepcija nekaterih Ibsenovih ženskih likov v slovenski publicistiki 1892-1928
Sanja Podgornik:
Slovenska recepcija Gabriela d'Annunzia
Nastasja Schweiger:
Ko se na razpotju srečata Kralj Ojdip in Chrysippos
Vid Skrbinšek:
Likovni performativ in njegove možnosti v teatralnem
Ana Semič:
Dramatika Saše Pavček
Katarina Špringer:
Vprašanje identitete v izbranih dramah Matjaža Zupančiča
Lidija Rezoničnik:
Podoba Slovencev in Slovenije v literarnem ustvarjanju kočevskih Nemcev: primer zgodovinskega romana in avtobiografske pripovedi
Gabriela Lozančič:
Mitološka mozaičnost v dramatiki Rudija Šeliga
Jera Krečič:
Gledališka produkcija Ivana Cankarja v Cankarjevem letu
Ajda Sokler:
Ljubiteljsko gledališče na Studencu
Nuša Vešligaj:
Zgodovinsko ozadje dramskih besedil Primoža Kozaka
Nina Strmole:
Družbenokritična tematika v dramskem in gledališkem opusu Žige Divjaka
Alja Primožič:
Drama Vitomila Zupana Ladja brez imena
Doris Jeretina:
Čustva v izbranih sodobnih slovenskih slikanicah
Larisa Novak:
Karakterizacija živalskih likov v pravljicah Svetlane Makarovič
Danijela Sitar:
Kulturna zapuščina Slavka Gruma v Šmartnem pri Litiji
Ana Medved:
S knjigo v svet. Naloge in vloge mentorjev bralne značke v tretji triadi osnovnih šol iz osrednjeslovenske regije
Pia Marija Žugman:
Totalitarizem v dramatikI Draga Jančarja in Sławomirja Mrożka
Katra Bergant:
Primerjava motiva zajca v umetni pravljici in mladinskem fantazijskem romanu
Anja Tomažič:
Predelava antičnega mita na primeru Antigon Jeana Anouilha, Dominika Smoleta in Dušana Jovanovića
Maja Günther:
Elementi političnega gledališča v izbranih dramah Dušana Jovanovića in Gorana Stefanovskega
Amadeja Pipan:
Psihoanalitični vpliv Sigmunda Freuda na dramo Dogodek v mestu Gogi Slavka Gruma
Metka Krapež:
Motiv smrti in motiv zla v poetičnih dramah Daneta Zajca
Hana Ferizović:
Družinski odnosi v treh dramah Iva Svetine
Maruša Košnik:
Formalna razhajanja in motivna prepletanja klasične pravljice z avtorsko pravljico Lile Prap
Nika Šoštarič:
Iskanje mej svobode: Primer predstave Pupilija, papa Pupilo pa Pupilčki
Lana Krmelj:
Avtofikcija in avtobiografsko v dramatiki ter gledališču: The Silence Falka Richterja in jaz, žrtev. Simone Semenič
Lea Stezinar:
Partizanska dramatika Mateja Bora
Manca Tea Devetak:
Empatija v treh dramah Katarine Morano in Žige Divjaka
Tea Stezinar:
Literarne interpretacije in uprizoritve Kralja na Betajnovi (s poudarkom na liku Kantorja) po letu 2000
Samanta Dervić:
Motiv vojne v treh sodobnih slovenskih dramah
Tia Kovačič:
Potujitveni učinek v dramskih besedilih 5fantkov.si in predstava društva ljubiteljic gledališča, branja, ciganskega tarota itd. Simone Semenič
Druga dela (13)
Mateja Pezdirc Bartol:
Drugačnost in identiteta v slikanici
Mateja Pezdirc Bartol:
Podobe družin v sodobnem slovenskem mladinskem romanu
Mateja Pezdirc Bartol:
Odnos med materjo in hčerjo v sodobni slovenski dramatiki - študija dveh primerov
Mateja Pezdirc Bartol:
Inovativnost besede in slike v pesniški zbirki Drobtine iz mišje doline Anje Štefan
Mateja Pezdirc Bartol:
Cankarjevo Pohujšanje in vprašanje formalnih inovacij
Mateja Pezdirc Bartol:
Sto let uprizarjanja Cankarjevih Hlapcev
Mateja Pezdirc Bartol:
Uvodna beseda
Mateja Pezdirc Bartol:
Grumova nagrada v slovenskem literarnem sistemu
Mateja Pezdirc Bartol:
Specifičnost branja dramskih besedil
Mateja Pezdirc Bartol:
Gledališče in ekologija ob primeru uprizoritve Vročina Žige Divjaka
Mateja Pezdirc Bartol:
Branje kratke zgodbe v luči recepcijskih teorij
Mateja Pezdirc Bartol, Tomaž Toporišič:
Popotovanje motiva lepe Vide od Ivana Cankarja do Matjaža Kmecla in Rudija Šelige
Mateja Pezdirc Bartol:
Odnos med materjo in hčerjo v sodobnem slovenskem romanu